איך לאכול מה שאתה אוהב וגם לא לשמין

שלום! מה שלומך היום? היום, אידיאלי שנייה זו? נהדר אני מקווה שהאמנתי באכילה של מה שאתה אוהב, כמו גם לא להשמין הרבה לאחרונה, כמו גם רציתי לחלוק כמה מחשבות על כך היום. ראשית, בואו נדבר על ריצה כמו גם לאכול …

ריצה … השלמתי את הספר Quick Woman באודיו במהלך הריצה שלי היום. בסך הכל, אני מאמין שזה היה ספר נהדר כמו גם סיפור מרתק. סוג של הייתי רוצה הרבה יותר פרטים על חלק הליווי בחייה. אולי זה פרטני ככל שיהיה מעניין, נכון?!
הסרטונים הכי עכשוויים שלי

מה שאני אוכל ביום – מהדורת רץ
מה אכלתי ביום אחד. יומן אוכל מרץ שלא מתאמן כרגע למרתון או חצי מרתון. ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב כמו גם חטיפים בתוספת טיפים.

עוד סירטונים

0 שניות של 14 דקות, 26 שניות

הבא בתור
אתלטה ריצה סקירה קצרה. Mp4
08:21

לחיות
00:00
08:21
14:26

לאחר ההפעלה פגעתי בחנות אחרי הריצה שלי מהירה עבור כמה ענבים. אני לא יכול להפסיק לאכול אותם. לא יכול להפסיק לא יפסיק.

בנוסף קלעתי את הקפה הקר הצונן הזה. אני מתכנן לשתות את כולם מחר כמו גם אז לרוץ ברחבי המחוז. האם כל אדם יכול להעלות אותי ללילה בדרך? תודה.

בזמן שהייתי בחנות האמנתי על מה עוד רציתי לפני שעזבתי. השתוקקתי שעועית. אני אוהב שעועית.

גדלתי עם הרעש של מכסה מבעבע ולחץ מעל סיר רתיחה ענק של שעועית פינטו על הכיריים לפחות כששבוע. למשק הבית שלי היו שעועית עם ארוחות כמה פעמים בשבוע לפני שאמא שלי הכינה אצווה חדשה.

בכל מקרה.

תפסתי כמה פחיות שעועית – גרבנזו, כליה, פינטו – אידיאל המועדפים עלי עכשיו כמו גם עם ארוחת הצהריים. כמו כן זה החזיר אותי למחשבותיי על אכילת מה שאתה אוהב בלי להשמין.

מצאתי אכילה אינטואיטיבית לפני שנים, ככל הנראה כ- 6 שנים למעשה. בדקתי את הספר כמו גם אפילו אחד מהם על מפגשים אחד עם אחד הכותבים. אכילה אינטואיטיבית היא הרעיון להקשיב לרמזים של גופך כמו גם לאותות להגיע למשקל מרוצה כמו גם למיקום בריא הן פיזית והן נפשית.

אחד הצעדים הקשים ביותר של אכילה אינטואיטיבית הוא ג’רזי איינטרכט פרנקפורט להיפטר מכל סוג של “אוכלים אוכלים”. אין מזונות שאינם גבולות (אלא אם כן אתה אלרגי מוות של התוכנית כמו גם אז זה חוש טיפוסי). העניין הוא שאתה חייב להיות מסוגל לאכול את מה שאתה חושק, מה שגופך רוצה.

זהו רעיון מפחיד כמו גם קשה לכל אדם שחי תחת מדיניות מזון ספציפית מזה זמן רב. כששכנעתם את עצמכם שאכילת עוגיות או חמאת בוטנים או גבינה עומדת להשמין אותך – קשה לאכול את האוכל הזה כמו אדם טיפוסי שוב.

אם אתה מספק לעצמך אישור לאכול כל מה שאתה רוצה – מה הולך למנוע ממך לאכול צ’יפס ללא הפסקה לארוחת בוקר, צהריים כמו גם ארוחת ערב כל ג’רזי אתלטיקו מדריד יום?!

מה אם אתה רוצה שייק תות בכל לילה? זה הולך לגרום לך לקבל משקל. אתה לא יכול להקשיב לגופך! אי אפשר לסמוך על גופך עם כל התשוקות שלו לצ’טוס כמו גם על סקיטלים כמו גם נוטלה ישירות מהצנצנת!

כן, אם אתם אוכלים שום דבר עם זאת צ’יפס כמו גם אורוס כל הזמן כל יום אתם עלולים לקבל משקל. אולי. עם זאת, תרגיש כמו כן. כמו כן, זה חלק עצום גם מאכילה אינטואיטיבית -> הקשיבו לגופכם.

ראשית מאוד כשסיפקתי לעצמי הרשאה מלאה לאכול כל מה שרציתי שעשיתי לגזום בזה. אכלתי שתיים כמו גם חצי סופגניות בכל פעם, במקום ליהנות מאחת. הוספתי שוקולד צ’יפס לכל מה – טוסט PB (מחומם במיקרוגל, נסה את זה), שייקים חלבונים, יוגורט, דגני בוקר. כן, אפילו דגני בוקר.

וזה היה בסדר. זה הזדקן. ההתרגשות של המאכלים האסורים הללו איבדה את הברק שלהם. השתוקקתי לדברים אחרים כמו אוכל מלוחים כמו גם ירקות פריכים כמו גם אורז חום.

הדאגה שתחשוק רק במזונות הפינוקים המועדפים עליך, אולם לעיתים רחוקות זה המקרה. סביר להניח שיש לך העדפות גם למזון בריא ספציפי. כמו גם האזנה לגופך חשובה.

איך אתה מרגיש אחרי שאתה אוכל כריך הודו על לחם חיטה מלא לעומת קופסת קרקרים כמו גם קולה תוכנית דיאטה?

איך אתה מרגיש אחרי שאתה אוכל 8 עוגיות שוקולד צ’יפס? בסדר 9.

איך אתה מרגיש אחרי שאתה אוכל ארוחת סלמון אלגנטית בליל תאריך?

איך אתה מרגיש אחרי שאכלת ללא מחשבה פופקורן גדול בעצמך בסרטים? (אני מרגיש קצת גאה, עם זאת נפוח.)

איך אתה מרגיש אחרי לילה פיצה לעומת טופו ערבוב ליל?

שלם עניין בדיוק על איך אתה מרגיש כמו גם זה יסייע להנחות בזהירות את הספינה שלך.

אך כמו כן – כבדו את התשוקות שלכם. לעתים קרובות אני ג’רזי אינטר מילאנו חושק בשוקולד ב”הגיהינום מחוץ לשיטה שלי, כמו גם לספק לי קצת שוקולד “. היום השתוקקתי שעועית כמו גם עגבניות שזיף סוכר.

לפעמים אני משתוקק ללי-יו עם בננות כמו גם אגוזים, בפעמים אחרות אני חושקת בפיצה עם ירקות קלויים טבולים בחומוס.

הנקודה היאעליכם להקשיב לגופכם כמו גם לנפש. היפטר 100% מכל סוג של מזונות ‘מחוץ לגבולות’.

טיפ: הזכיר לעצמך את כל המזונות הבריאים שאתה אוהב כמו גם להצטייד במקרר איתם. הפוך את עצמך לעצמך לאכול דברים בריאים. קח את הזמן שלך בקטע Create בחנות כמו גם לראות מה נראה לך נהדר. אתה לא צריך להשיג קייל מכיוון שזה הדבר הנהדר. אכלו את הפירות כמו גם ירקות שאתם אוהבים.

תנו לעצמכם להנאה באמת מהפינוקים כמו גם בתשוקות. אין שיפוט. אין ציפוי. פשוט תיהנו מזה.

שאלה: מה האוכל “הבריא” המועדף עליך היום?

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *