ארנט פוקס מכריז על שכירת סגן נשיא לשעבר של MLS, כמו גם על הוצאות היועץ הכללי Ordower

, פוקס, חשפה את “צמיחת ענפי הספורט שלו כמו גם נוהלי עסקים וניירות ערך” עם תוספת של הוצאות אורדאואר, לשעבר רס”ן סגן נשיא בכדורגל ליגה (MLS) כמו גם יועץ כללי.

יועץ אסטרטגי עם ניסיון של למעלה מעשרים שנה ב- MLS, Ordower מצטרף למשרד ניו יורק של המשרד כשותף, כמו גם ייעץ ללקוחות שוק הספורט על “העסקים המורכבים שלהם, כמו גם עניינים משפטיים.

“ביל מביא מיומנות מגוונת המשתרעת על כל המרכיבים בעסקי הספורט, כולל ג’רזי מונפלייה מדיה וכן זכויות דיגיטליות, חסות, רישוי, השקעות הון עצמי, הרחבה, עסקאות עסקיות וכן ארגון מחדש, הימורי ספורט, כרטיסים, שותפויות ברחבי העולם, יחסי עבודה וכן כחקירות משמעת של שחקן, “על פי המשרד.

ריצ’רד ל. ברנד, שמוביל את שיטת הספורט של המשרד כמו גם משמש כשותף המנהל של משרד סן פרנסיסקו, הוסיף כי אורדואר בילה 23 שנה עם MLS, “כולל שימש כיועץ כללי, כמו גם היה מכין בהנעת הליגה צמיחה ללא תחרות. הניסיון שלו כחבר צוות מנהלים באחת מליגות הספורט המובילות במדינה – כולל השפעה יעילה ג’רזי טיגרס של אסטרטגיית התעשייה והתקשורת שלה – יהיה בעל ערך להפליא עבור לקוחות שוק הספורט שלנו. ”

הרוב רק לאחרונה ב- MLS, אורדואר עבד כסגן נשיא המנהל, MLS Business Ventures. שם, הוא הקים חדש כמו גם ג’רזי פלמיירס הרחיב את זרמי ההכנסות הקיימים במועדון, כולל הימורי ספורט וכן משחקים, כרטיסים, השקעות הון, פיתוח תעשייתי, הרחבה, כמו גם תערוכות ברחבי העולם.

כסגן נשיא בכיר כמו גם היועץ הכללי של MLS, אורדרואר פיקח על כל העניינים החוקיים כמו גם המליץ ​​לענייני עסקים, כולל צמיחה כמו גם עסקאות עסקיות, מדיה, חסות וכן רישוי, רכישות לזכויות תעשייתיות, מיקוח דיגיטלי, קיבוצי כמי כמו כן סוגיות שחקנים, בינלאומיות, ענייני ממשלה, כמו גם ענייני רכוש מגורים אינטלקטואליים. כמו כן, הוא פיקח על ההתעללות המורכבת של הליגה כמו גם בתוכנית הבריאות והבריאות ההתנהגותית.

לפני ששימש כיועץ כללי, אורדואר עבד כמנהל בכיר של אנשי שחקנים, שם הוא נכלל בכל מרכיבי הליגה כמו גם ביחסי שחקני המועדון, כולל חוזי שחקנים וכן תנועה, תקציבי הכנסות במועדון, תוכניות SABH וכן ביטוח.

אורדואר השיג את ה- JD שלו ממוסד החקיקה באוניברסיטת ג’ורג ‘וושינגטון, כמו גם את התואר הראשון שלו, מגנה בהצטיינות לאוד, מאוניברסיטת בוסטון.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
אימייל

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *