ביקור משי ביום הראשון

בוקר טוב מחדר המלון היפה שלי בבולדר, ג’רזי סאות’המפטון שיתוף.

הסרטונים החדשים ביותר שלי

מה שאני אוכל ביום – מהדורת רץ
מה אכלתי ביום אחד. יומן אוכל מרץ שלא מתאמן כרגע למרתון או חצי מרתון. ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב וחטיפים בתוספת טיפים.

עוד סירטונים

0 שניות של 14 דקות, 26 שניות

הבא בתור
ספר זיכרונות של ג’סיקה סימפסון – סקירת ספרים פתוחים
06:05

לחיות
00:00
08:21
14:26

אני אוהבת שיש לעצמי חדר טרי הכל כדי שאוכל ללכלך אותו. אני מבולגן.

הגעתי אתמול לדנוור והחזרות ממשי הקליפו את הקבוצה למטה הגל הלבן בבלומפילד.

התחלנו עם מושב מידע על החברה ומוצרי הליבה. האם ידעת שמשי התחיל כחברת טופו?

אנו נשמור את שאר הטריוויה למועד מאוחר יותר

קלעתי גם את תיק השלל הטוב ביותר אי פעם!

חטיפים מדהימים (שאני רוצה לאכול הכי טוב עכשיו, אבל אני לא חושב שהם מכינים ג’רזי פריז סן-ז’רמן את ארוחת הבוקר המאוזנת ביותר?)

ורולר קצף חדש של הארדקור! להקת ה- IT שלי הייתה מאוד צמודה ובאמת גררתי את הגלגל שלי בטיול הזה !! חום! זה אחד מאותם רוצחים עם רכסים שעדיין לא ניסיתי. מאחל לי בהצלחה שזה יהיה מחוספס.

יצאנו לטיול אחר הצהריים בשביל מרשל מסה

זה יפה כאן !!!

גם חברתי הקטנה טינה מגזר עוגת גזר!

אחרי הטיול שמחנו את המשקה החדש של המשי המעורר לאטה.

כבר ניסיתי את המוקה כי אמי רוכשת משי כאילו זה המשקה היחיד עלי אדמות. זה די-אללי! בונוס נוסף: יש לו כמות זהה של קפאין כמו אוקופי כוס אם אתה נמצא בסורטה הזה

ואז הגיע הזמן לחזור למלון להחלפת ארון בגדים לארוחת ערב.

הלכנו למלח בבולדר.

הארוחה התחילה עם משי “משקה למבוגרים” – ריסוק תות. למשי יש כמה מתכוני קוקטייל טובים באתר שלהם תחת התווית הסילקולוגית. (אני חושב שמתכון התות יגיע בקרוב – אני אודיע לך.)

טינה ואני ניסינו למעשה חבורה של קוקטיילים המשי שלהם ב- Blogher Food בשנה שעברה! <- זה היה לילה מהנה ארוחת הערב במלח הייתה טעימה. מְתַאֲבנִים. יַיִן. רכשתי את ירקות השדה וסלמון. לקינוח חשבתי שהטארט המלוח של השוקולד המריר היה מתאים כי אני אוהב שוקולד והייתי במסעדה בשם Salt. גנבתי גם כמה ביס של עוגת האוכמניות של RJ. הייתי בחופשה ובללאנד ומאחור בחדשות. אבל, שריפת היער השחור נמצאת בכל החדשות כאן. זה לא כלול כלשהו ועשרות משפחות איבדו את בתיהן. אנא שמור את אלה שנפגעו בתפילותיך. חייב לרוץ - אני אחזור קצת! שלח לי את חוברת העבודה להציל שיתוף הוא אכפתיות! לַחֲלוֹק צִיוּץ פִּין לַחֲלוֹק דוֹאַר לַחֲלוֹק המשך לבחור באלה: 3 מתכון עוגיות דלעת מרכיב 3 מתכון עוגיות דלעת מרכיב מתכון לעוגיות דלעת קלות 3 מרכיבים. עוגה מערבבת עוגיות עם דלעת במקום שמן למתכון קל יותר. בלילת עוגה הצעות נסיעות וסיפורים מחופשת סן פרנסיסקו הצעות נסיעות וסיפורים מחופשת סן פרנסיסקו הצעות נסיעות מסן פרנסיסקו. וידויים לטיולים מהביטול שלי בקיץ ומקומות אהובים על סן פרנסיסקו קליפורניה הסקירה הטובה ביותר של סורגי חלבון נפילה הסקירה הטובה ביותר של סורגי חלבון נפילה הסקירה הטובה ביותר של חלבוני דלעת תבלין דלעת. הטעם העריך את המהדורה המוגבלת RX, Quest, סורגי CLIF ואלה הם נסיעות ג'יין ביקורת לרציםנסיעות ג'יין ביקורת לרצים נסיעות ג'יין ביקורת לרצים. ניסיתי את זה ושיתוף טיפים! קל לשימוש בתיק שתן נייד חד פעמי. Bathr תמונות בלאס וגאס אוכל ומלון פריז מסוף השבוע של חצי מרתון תמונות בלאס וגאס אוכל ומלון פריז מסוף השבוע של חצי מרתון RNR לאס וגאס חצי מרתון טיפים לנסיעות. מה לאכול תמונות במלון קזינו בפריס ואת ג’רזי הופנהיים האוכל והקוקטיילים הטובים ביותר. מהיר tr

רוטב חם חדש אובססיה Peri Peri רוטב

רוטב חם חדש אובססיה Peri Peri רוטב

רוטב חם חדש שאתה צריך לנסות. רוטב חום בינוני אידיאלי בשום נהדר על הכל – סלטים, כריכים, בוריטוס, טאקו

⚡ מאת Shareaholic

ו

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *