בריאות ובריאות לב וכלי דם, כמו גם ה- AAS המשתמשת בפתרון גוף – חלק 1

בריאות ובריאות ג’רזי נבחרת קנדה בכדורגל לב וכלי דם, כמו גם ה- AAS המשתמשת בשריפת גוף – חלק 1
מאת מייק ארנולד

במהלך אלפי שנים, כמו גם למעלה עד העשורים האחרונים האחרונים, נבדקה בעיקר BBING כשיטה פיזית בריאה על ידי מי שהשתתף בה, בנוסף לקהל הרחב. למען האמת, העקרונות הבסיסיים המקוריים של אורח חיים זה, שכלל משקולות הרמה, הרגלי אכילה בריאים, קבלת הרבה מנוחה, אוויר צח, כמו גם שמש, היו מכוונים לשיפור הבריאות והבריאות והמראה הגופני של האדם. היתרונות שהתקבלו מעיסוק בפעילויות כאלה מתועדים היטב, התומכים בתביעת הביטוח כי אורח החיים של BBING היה של בריאות, חיוניות, כמו גם אריכות ימים.

עם זאת, במהלך העשורים האחרונים, BBING הועבר לאט לאט למיזם המבוסס כמעט אך ורק על המראה, כאשר כל סוג של בריאות ובריאות קונקרטית ובריאות הם הרבה יותר מחשבה שלאחר מכן ולא מטרה משמעותית. בעוד שהרבה מהיתרונות הבריאותיים והבריאות הקשורים להתעמלות כמו גם תזונה עדיין קיימים, עולמה של AAS דחף את השכונה BBING גל חדש של סיכוני בריאות ובריאות פוטנציאליים. אמנם הגענו זמן רב בהבנתנו בתרופות אלה, כמו גם כתוצאה מכך הצלחנו לעקוף בעיקר את תופעות הלוואי שלה ו אלה סיכוני הבריאות והבריאות הקרדיווסקולרית, כמו תקיפת לב ושבץ מוחי.

כיום, הרבה AAS הקשורים לבריאות לבריאות לב וכלי דם ובעיות בריאות מופעלות על ידי ערכי כולסטרול/שומנים פגומים, לחץ דם גבוה, כמו גם המטוקריט גבוה. כל אחד מהם אחד בלבד יכול להיות בעייתי, אולם המון BB’Rs חווים משלושתם, ומרכיבים מאוד את הפוטנציאל לפגיעה. כאשר ההשפעות הצדדיות הללו התרחשו הביתה במספר גדול באופן מטריד של משתמשי סטרואידים נוכחים כמו גם לשעבר, נושא זה צריך להיות האינטרס של כל AAs המשתמש ב- BB’R. לכל הפחות, מי שקוצר את היתרונות של תרופות אלה צריך להפגין חובה במעקב אחר מרכיב מכריע זה בבריאותם. חלק הכרחי בתהליך זה כולל קבלת עבודות דם בשגרה במעקב אחר דם, הנחוצה ליידע אותנו על כל סמני הבריאות והבריאות המתאימים וכן לסייע לנו בנקוט בפעולה המתקנת המתאימה.

בעוד ש- AAs פרטיים יכולים להשתנות בדרך כלל בהשפעותיהם על גוף האדם, בדרך כלל כמה סיווגים של סטרואידים נוטים הרבה יותר להפעיל תופעות לוואי ספציפיות. באופן טבעי, סטרואידים הופרדו לשתי קטגוריות עיקריות, אלה של דרך הפה (מתילית) כמו גם AAs הניתנים להזרקה. מבין השניים, הפה נוטים להציג את מידת הסכנה הגדולה ביותר לבריאות הקרדיווסקולרית שלנו, מכיוון שלא ניתן להעריך את יכולתם במהירות, כמו גם להשפיע באופן מהותי על פרופיל הכולסטרול של המשתמש. עם זאת נאמר, AAS אוראלי יש גם מיקום מוצק ברפרטואר של ה- BBR, כמו גם כאשר נעשה שימוש באחריות, יש להם את הפוטנציאל לעזור מאוד ל- BB’r בהשגת יעדיו. כמו כן ניתן להזריק ג’רזי סאו פאולו זריקות יכול לגרום לשינויים שליליים בפרופיל הכולסטרול של ה- BBR, אולם בכללותו, הם פחות מזיקים בעניין זה.

עם הזרקה, המינון הכללי, סוג התרופות המשמשות, כמו גם האם התרופות מתנשאות או לא, ישמשו את כל הפונקציה כדי להבין את יכולתה להשפיע לרעה על ערכי הכולסטרול. בדרך כלל, סטרואידים הניתנים להזרקה שאינם מתנשאים, משמשים במינונים גבוהים יותר, כמו גם באיזה מסך מרכיב אנדרוגני חזק הרבה יותר, יהיה בעל פרוספקטיבי גבוה יותר להשפיע לרעה על פרופיל השומנים שלנו מאשר אנבולולי של ארומטיזציה נמוכה. שתי דוגמאות מנוגדות היו טרנבולון כמו גם ננדרולון. טרנבולון מובן כי היותו סטרואיד פחות סלחני בהרבה דרכים, כמו גם כולסטרול אינו יוצא מן הכלל. המון BB’Rs המייחדים את השינויים התרופתיים האלה לשינויים ברמות הכולסטרול שלהם, בעוד ש- Nandrolone נוטל הרבה פחות להיות בעייתי בתחום זה. אמנם תכונות אלה לא תמיד מראות במדויק אילו סטרואידים יהיו עברייני הכולסטרול הגדולים ביותר, אך לרוב הם אינדיקטור מדויק.

כולסטרול/ליפידים ממלאים פונקציה ניכרת בתמונה הגדולה יותר, אולם זה לא מציין את הגורם היחיד לבעיות בריאות ובריאות לב וכלי דם ב- AAs המשתמשים ב- BB’R. לחץ דם הוא גורם תורם אחד נוסף, שחייב להיות על בסיס קבוע מנוטר על ידי האדם. בניגוד לכולסטרול/ליפידים, הזקוקים לעבודת דם בקנייה כדי לקבל כל סוג של תשובות חותכות, ניתן לבדוק לחץ דם עם אידיאל גאדג’ט ג’רזי קלוב סנטוס לאגונה בסיסי בפרטיות הבית שלך. עבור BB’Rs שאין להם את המכשירים הדרושים לבדיקת BP משלהם, המון בתי מרקחת או מיקומים דומים של SERVICE תספק מכונת לחץ דם אוטומטית עצמית, שניתן להשתמש בה מחמיאה למטען. באופן כללי, קריאת BP של 120/80 נחשבת על אידיאלי, אולם בכל מקום מתחת ל -140/90 נחשבת על אישור. כאשר BB’RS מתחיל לעלות מעל לטווח הזה, עליו להתחיל לנקוט צעדים כדי לסייע להחזיר קריאה טיפוסית הרבה יותר.

יש שונות מצוינת בקרב AAS כאשר היא נוגעת להגברת לחץ הדם. באופן כללי, אותם AAs הגורמים לכמות גדולה של אחזקת מים וכן כתוצאה מכך לרווחים המוניים מהירים הם הידועים לשמצה ביותר להעלאת BP. סטרואידים הגורמים לחיזוק רזה, חינם משלימים ברקמת מסת השריר נוטים פחות להיות בעייתיים באזור זה, אם כי ישנם יוצאים מן הכלל לכלל. בניגוד לכולסטרול, בו AAs דרך הפה מציגים את מידת הסיכון הבריאותי והבריאות הגדול ביותר, נראה כי מתילציה אינה היבט מתאים להבין אם סטרואיד עשוי להעלות את לחץ הדם של האדם או לא. כשמבצעים אילו AAs עשויים לגרום להשפעה זו, יש לבחון כל סטרואיד על בסיס סיטואציה. BP מוגבה באופן כרוני, כמו כולסטרול, יכול לגרום נזק לאורך זמן, וכתוצאה מכך תוצאות קרדיווסקולריות שנים לאחר שה- BB’R הפסיק את השימוש בסטרואידים. זה חייב לחייב את כל ה- BB’RS לקבל החלטות חכמות לטווח קצר, כדי להבטיח שבריאות ובריאות ארוכת שנים יהפכו למציאות.

המטוקריט מתייחס לחלק הנפח של כדוריות הדם האדומות בדם. כאשר המטריט של BB’RS מתחיל לגדול מחוץ לטווח האופייני, יש לו השפעה של עיבוי הדם. ככל שהדם סמיך יותר, כך הלב צריך לפעול כדי לשאוב דם בכל הגוף. זה מגביר את החרדה בלב דומה בדיוק עד כמה לחץ דם גבוה עלול להגביר את החרדה בלב. כמו כן, המטוקריט גבוה מגביר את האפשרות לשבץ עם סכנה מוגברת או פיתוח קרישי דם. ככלל, סטרואידים מובנים היטב כמגבירים את ה- RBC, אם כי חלקם נוטים לעשות זאת בצורה הרבה יותר מיומנת מאחרים. בשלב מסוים, אנדרול נוצל מבחינה רפואית למטרה זו, לפני פיתוח ה- EPO המרשם. בהרבה שיטות שהוגברו על ידי RBC יכול להועיל, מה שמקנה סיבולת מוגברת, כלי הדם, כמו גם משאבות מסת שריר גבוהות יותר למשתמש, אולם כאשר הוא מטפס גם הוא גבוה, הוא הופך להיות היבט תורם נוסף לבריאות לב וכלי דם סיכון לבריאות.

כיום, המון BB’R חווים מבעיות הבריאות והבריאות הקרדיווסקולרית שצוינו לעיל, אולם מעטים מעטים את תחום זה של בריאותם ובריאותם בכל סוג של סוג של בסיס שגרתי, קל וחומר לנקוט צעדים להפחתת התרחשות הנזק. הסימפטומים המתבטאים בקיומם של בריאות ובריאות קרדיווסקולרית גרועה בדרך כלל לא מופיעים, מה שהופך את תקיפת הלב לרוצח מספר 1 של הבחור האמריקני כיום. סטרואידים המשתמשים ב- BB’Rs עוסקים ברצון בתרגול, שהוכח באופן סופי כמעלה את מידת הסכנה שלהם באופן משמעותי, ובכל זאת המון BB’Rs מניחים הלך רוח רפה בתחום הטיפול המונע. בעזרת הלימודי המשך, אנו יכולים להמשיך ולהפוך מגמה זו, אפילו שכן קולות שוק מסוימים כבר החלו להפוך את דרכם למצב הרס הרסני זה.

למרבה המזל, עבור ה- BB’R שמבקש לאמץ הלך רוח של התחייבות מבחינת בריאות לב וכלי דם ובריאות, יש שפע של הבנה המוצעת בנושא. בחלק מס ‘2 של מאמר זה, נתחיל לבדוק כמה מהצעדים שניתן לנקוט בהם כסטרואיד המשתמש ב- BB’R, כדי לסייע בהכרה, כמו גם למזער/למנוע סיכוני בריאות ובריאות אלה.

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *