האם מישהו יכול להפיל את כריס בומסטד באולימפיה 2020?

מאת מאט ווייק

אמנם לא הייתי אומר שאני המעריץ המשמעותי ביותר של חטיבת הגוף הקלאסית (אני בוחר לעקוב אחר הגברים הפתוחים), אבל קשה לא להעריך את הגוף שהם מביאים לבמה. בשנה שעברה, כריס בומסטד לקח הביתה את הכתר באולימפיה 2019 ג’רזי נבחרת איראן בכדורגל שנבדקה על ידי רבים בתעשייה. עם זאת, הרגשתי כאילו הוא ראוי לניצחון.

כל העונה הזו, אחרים בגוף קלאסי צילמו יריות כריס בומסטד בראיונות כמו גם בפלטפורמות המדיה החברתית שלהם, ואמרו שאין לו גוף שלם, יש לו חלקי גוף מפגרים, הוא לא ראוי הכותרת, זה והשני.

אני יודע דבר אחד, הזוכים האמיתיים לא נמצאים שם מדברים. הם מופיעים בכושר ומבצעים את העבודה. אין שום דבר שהם צריכים לומר מכיוון שגופם עושה את כל הדיבורים. כריס בומסטד בטוח – ויש לו כל כמיטב יכולתו לשבת כזוכה המופלא בגוף הקלאסי. עם זאת, אני מרגיש כאילו אנשים מסוימים ב- IFBB מנסים ליצור דרמה כדי להפוך את הדברים למעניינים להיכנס למכנה באולימפיה באופן דומה למסיבת העיתונאים של אולימפיה שלדעתי הייתה מופע חרא כבר שנים.

השאלה הרבים שואלים כעת היא האם ג’רזי בורוסיה דורטמונד מישהו יוכל להפיל או לא להפיל את כריס בומסטד ב 2020 מר אולימפיה שנערך בדצמבר בלאס וגאס.

השיחה היא בעלות נמוכה-הופיעו מוכנים
אם אתה ממשיך בתעשייה, אתה תהיה הרבה יותר מודע לכך שמספר מתחרים קלאסיים בגוף גוף יצאו למצלמת וידאו כדי לזרוק קצת צל על כריס בומסטד בגלל שזכה בחטיבה במר אולימפיה 2019.

אני חושב שזה די מצחיק שהם מדברים כל כך הרבה זבל על גופתו. אני מניח שיש להם אמנזיה, כשהוא ניצח את כולם בשנה שעברה. אז מה יש לומר אם לכריס יש את כל “נקודות התורפה” האלה, ובכל זאת הוא מכה אותך? אני מניח שזה מרמז על גופך גרוע יותר. מזל טוב.

להלן העובדות. כריס הוא ילד גדול. הוא עומד על 6’1 “, הוא לא” מפתח הגוף “הנפוץ שלך. למעשה, הוא גבוה במידה ניכרת מרבים מההרכב הקלאסי בגוף. עם זאת, לכריס בומסטד יש צורת שרירים נהדרת, סימטריה וקווים נקיים. כאשר הוא עומד ליד מתחרים אחרים, קשה לא לשים את המיקוד שלך בכריס – הוא בולט.

ראיתי את כריס במהלך העונה והאימונים שלו אינם בדיחה. הוא וויליאם בונאק דוחפים למעשה את אותם משקולות ובונאק נמצא בגברים פתוחים. אני לא רואה מתחרים אחרים בגוף גוף קלאסי דוחפים את אותה כמות משקל שהיא כריס בומסטד. אמנם, מבנה גוף קלאסי (או כל חלוקה) אינו מודד או לוקח בחשבון כמה משקל אתה יכול להרים. עם זאת, ברור שכריס לא מרפה בחדר הכושר ומתמקד בגידול בהכנת מר אולימפיה שלו משנת 2020 ורוצה לשמור על התואר.

מה יחפש השופטים?
היה ברור בשנת 2019 כי השופטים אהבו והעריכו את הגוף שהביא כריס בומסטד לבמה. האם זה מרמז שאף אחד אחר לא נראה ראוי לתואר או לא ראוי להיות באותה פלטפורמה? לא. עם זאת, אני מעריך את העובדה שהשופטים (בעיניהם) רוצים שהספורט יעבור לקראת גוף הדומה לכריס.

זו רק דעתי, אבל כשאנחנו מדברים על מבנה גוף קלאסי, קשה לא לחשוב על תנוחת ואקום. אמנם זו לא תנוחה חובה, אבל אני מרגיש שזה צריך למלא תפקיד משמעותי בשיפוט שכן זה היה חלק ממה שגרם לפיזיקים של בית הספר הישן להתבדל בהשוואה למה שאנחנו רואים בחטיבות כמו 212 והגברים הפתוחים כיום.

יש חבורה של אנשים שרצו להוזיל את מבנה גופתו של כריס, ובכל זאת הם לא יכולים להתקרב לשום מקום להכות בתנוחת ואקום. וכן, אני מבין, אסור לנו לשים המון התמקדות רק בתנוחה אחת, אלא (שוב) לדעתי את התנוחה ג’רזי סטאד רן צריכה להיכלל בציון השופטים. אם השופטים מסתכלים על סוגיית ההתרחשות הפתוחה של הגברים ונכבים נקודות, יש לתגמל מתחרים שיכולים לפגוע בתנוחת ואקום על כך שהם יכולים לשלוט על אמצעיהם באופן כזה.

מי יכול לנתק את כריס בומסטד?
אני פשוט הולך לעשות חיזוי נועז ביותר עכשיו, חודשים לפני האולימפיה. אני מאמין שכריס בומסטד הולך לזכות בתואר האולימפיה השני שלו ולשמור על הכתר שלו. הנה האזהרה – הוא צריך לבוא במותנה להפליא. מה שמדאיג אותי מעט הוא שכריס נראה כי יש להניח כמות טובה של גודל מחוץ לעונה זו. האם הוא יוכל למסמר דברים לאחר הוספת כמות ניכרת של מסה? האם גופו יגיב באותה צורה שעשתה בשנה שעברה עם השריר החדש הזה? רק הזמן יגיד. אבל אם כריס בומסטד ייכנס לתוכנית נפוצה ונוצות, אני לא חושב שמישהו יוכל להביס אותו.

בואו נקפוץ לצד השני של הגדר. צריך לכריס להיכנס, למי יש סיכוי להכות אותו? השנה שעברה הייתה די קרובה בין כריס לברון אנסלי. אם מישהו היה בוחן את כריס וייתן לו ריצה לכספו, אפילו ביום טוב, זה היהאני תהיה ברון. בזמן שאני חובב Bumstead, קשה להבריש את מבנה גופתו של ברון. אחרי הכל, הוא בעצם והולך, מדבר, פסל הגוף הקלאסי של גברים.

המקום השלישי בשנת 2019 נסע לג’ורג ‘פיטרסון שאינו אפילו בגוף קלאסי יותר ונתפס לליגה 212 בה זכה השנה בטמפה פרו. אז הוא יוצא מהתמונה ולא פקטור. מי הבא בתור? כנראה קויון פירסון, לא? קיון במקום הרביעי ב -2019 מאחורי פיטרסון אך נראה נהדר במהלך העונה החופשית שלו, מה שמחזיק את השאלה האם הוא יכול להוציא את ברון או לא.

בסך הכל זו תהיה אולימפיה מעניינת (בכל החטיבות). עם ההתרגשות של דצמבר והחגים, יש לנו דבר אחד הרבה יותר לצפות אליו מהתעשייה לסגירת השנה.

את מי לדעתך הולך לזכות בגוף הקלאסי השנה? האם כריס בומסטד ישמור על הכתר שלו, או שמישהו ייכנס ויחטוף אותו מכריס? יידע אותנו בקטע התגובות.

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *