התמוטטות חוקית של האופציות של ה- UFC המתייחסות לבעיטת השופט של רוי נלסון

עדכון 18 בנובמבר 2016 – בית המשפט לסופר צדק של ברזיל התייחס כעת לעניין זה והגיש לנלסון השעיה של קנס בסך 24,000 דולר ו -9 חודשים.

_____________________________________

בליל הקרב ג’רזי פלמנגו של UFC 95 רוי נלסון בעט באדירות את השופט ג’ון מקארתי לאחר הפסקת מאוחרת שנתפסה. זה הרגיז את המשקל הכבד שמאמין שהוא נאלץ אז לגרום נזק מיותר ליריבו.

ה- UFC ג’רזי ריאל סוסיאדד הביע בעבר עמדת אפס סובלנות על תוקפנות כלפי שופטים כאשר חתכו את ג’ייסון היי לאחר שדחף שופט עם נשיאת החברה דנה ווייט בקביעתו כדלקמן:

“הילד הגבוה של ג’ייסון קם ודחף שופט ג’רזי נבחרת גאנה בכדורגל – הוא חתוך … אני הולך לחתוך אותו … אתה אף פעם לא, לעולם– נוגע בשופט, אי פעם. סיימת כאן. הוא התנצל בטוויטר, אבל הוא עשה. ”

לא ברור מדוע ה- UFC לא פעל במהירות שווה נגד נלסון אם כי סוגיות של הליך הוגן עשויות להסביר עד כה.

ה- UFC יכול לנקוט בפעולה חוזית ישירות נגד נלסון בגין הפרת ההסכם לקידום מכירות עם החברה יחד עם מדיניות התנהלות לוחם UFC.

שפה סטנדרטית בהסכמי הקידום של UFC מעניקה להם שפה רחבה לסיים ספורטאים ש”פרצים באופן מהותי, מפרים או הם ברירת מחדל של כל הוראה “של החוזה. הוראות אלה רחבות וכוללות את הדרישות הבאות:

“לוחם יתנהג בהתאם לתקנים מקובלים של הגינות, מוסכמות חברתיות ומוסר, ולוחם לא יבצע כל מעשה או יתקבלו בכל מצב או התרחשות או תביא שום הצהרה שתשקף באופן שלילי על או תביא לשערה או להביא לשערה, לבזבוז, לשלוט או להביא לשעסוק או להתייחס אליו, , לעג, או זלזול בלוחם, לזהותו של לוחם או כל אחד מסניפיו של הלוחם, זופה או כל אחד מהקצינים, המנהלים, חבריה, עובדים או סוכנים. התנהלותו של הלוחם לא תהיה כזו להדהים, להעליב או להעליב את הציבור או כל קבוצה מאורגנת בה, או לשקף באופן לא חיובי על זירה נוכחית או מוצעת, מלון אתרים, נותן חסות או סוכנות פרסום נותנת חסות כזו, או על כל רשת או תחנה שעליהן התקפה יש לשדר. ”

דרישה זו, כפי שהורחבה על ידי מדיניות התנהלות הקרב של ה- UFC, ממשיכה לאסור במפורש “התנהגות אלימה, מאיימת או מטרידה”.

פעולותיו של נלסון סביר להניח כי שכיחות אלה המספקות ל- UFC את היכולת החד צדדית להטיל סנקציות. אפשרויות העונש כוללות “קנסות, השעיה ופריחת שירות”. המדיניות אכן מפרטת זכויות הליך הוגן עבור ספורטאים כולל הליך בוררות.

אם ה- UFC אכן נוקט בפעולה נלסון יכול לטעון שאם התנהלותו לא תסתכם בהפרת דרישות הרגולציה, מעשיו אינם מסתכמים בהפרת מדיניות זו אם כי זו תהיה מכירה קשה. נלסון יכול גם להצביע על יישום לא עקבי של מדיניות זו עם פעולות כמו Fabricio Werdum ובועט במאמן מנוגד שלא הצליח להפעיל משמעת UFC.

בסופו של דבר התנהלות שגויה של כלוב נשלטת בצורה הטובה ביותר על ידי עמלות אתלטיות המוטלות לפקח על שלמות הספורט שהם מווסתים. ברגע שהתהליך הוגן ישחק ביחס לתוצאות רגולטוריות כל ה- UFC יהיה על קרקע מוצקה יותר כדי למשוך את ההדק על סנקציות פנימיות. הוועדה האתלטית הברזילאית איטית לנקוט בפעולה עם הסאגה הרגולטורית ככל הנראה משחקת כעת בפני בית המשפט לצדק העליון של ברזיל. למען השם של כולם, בתקווה שהתנהלות זו מטופלת על ידי הוועדה הברזילאית באופן הוגן ושקוף.

פרסומת

שתף זאת:
טוויטר
פייסבוק

ככה:
כמו לטעון …

קָשׁוּר

רועי נלסון השעה 9 חודשים, קנס בסך 24,000 דולר על בעיטה של ​​RefesteedEnovember, 2016 עם תגובה 1
לפסיקת איחוד שופט הכדורגל יש שיעורים יקרי ערך ללוחמי UFC בהתחשב בארגון 26, 2021
המסגרת החוקית ל- UFC 211 של דסטין פוייר ללא תחרות No Applmay 15, 2017

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *