יעדי 2016 בודקים כמו גם בדיוק איך ננעלתי בבית שלי

שלום! מה שלומך בדיוק? איך היה בדיוק יוני שלך? זה ה -1 ביולי שמעיד על משהו חיוני ג’רזי רומא ביותר לחבריי המתנחלים שם בחוץ:

השנה היא חצי שיטה מעל כמו שעלינו לבדוק את יעדי 2016 שלנו
הסרטונים הכי עכשוויים שלי

קיבלתי מבחן COVID-19
קבלת מבחן נגיף Coronavirus – בדיוק איך זה עובד, איך זה מרגיש, החוויה שלי וגם יותר. קיבלתי את המבחן הסטנדרטי כמו גם בן קיבל את הבדיקה המהירה של Covid-19.

עוד סירטונים

0 שניות של 5 דקות, 16 שניות

הבא בתור
מסיכת פנים לריצה או הליכה מחוץ לטיפים
07:15

לחיות
00:00
08:21
05:16

מה שלומך עם היעדים שלך כמו גם החלטות לשנה זו?

יעדי 2016 שלי:

1. לרוץ 2016 מיילים. כן, אני רוצה לרוץ את השנה!

סטטוס: לרוץ 2,016 מיילים בשנה אחת (52 שבועות) אתה דורש לממוצע 40 מיילים בשבוע. הייתי ממוצעת שם בין 34 כמו גם 40 מיילים בשבוע, כמו גם לעתים קרובות הרבה יותר מ- 40. אז אני על המסלול עם זאת אני דואג לשמור על חשבון הרבה יותר טוב על כל המיילים שלי. אני מאמין שהבעיה העיקרית שלי לא תפעיל את כל הקילומטראז ‘, אולם לא תעקוב אחר מתאים, כמו גם לא להיות’ הוכחה ‘ולו רק לעצמי.

אני יכול לרוץ שעות, עם זאת לא יכול לקחת 2 שניות כדי לחבר את זה. <- אולי עלי לעבוד על ההוא בשנה הבאה! 2. יחסי ציבור במרתון. אני רק צריך לצאת החוצה כמו גם להרגיש בנוח להיות ריצה לא נוחה. סטטוס: אני מתאמן לאידיאל מרתון עכשיו כמו גם מכוון למהירות אחת או לריצה זמנית בשבוע כמו גם להיכנס לקילומטראז 'גבוה יותר. אני שמח מהעקביות שלי לא כל כך מהירות שלי. כמו כן, אני יכול להיות שאצטרך להאמין בירידה במשקל מכיוון ש- PRS של המרתון שלי היו כשהייתי בהיר יותר מ -10 פאונד. אני לא בכושר גדול כמו שהייתי כשהייתי כמו גם זה הגיע עם הרבה מירוצים כמו גם קילומטראז '-מה שלוקח זמן בהתחשב בכך שאני לא רוצה להיפצע. אבל אני עובד על זה כמו גם מרגיש שאני הולך להתפתח נהדר לקראת המטרה הזו עד סוף השנה פשוט לא אולי על ידי המירוצים הבאים שלי (יש לי אחד ביולי כמו גם אחד באוגוסט) ו אני מאמין שזה ייקח לי כשישה חודשים להתפתח באותה מידה כמו רמת יחסי הציבור שלי, כך שהוא עדיין מסוגל לעשות זאת, אולם ייקח עבודה רבה. 3. היכנס לתוכנית תקציב כמו גם לחסוך 20% מההכנסה שלי. סטטוס: לא באמת עשיתי שום דבר בעניין. נרשמתי ל- QuickBooks כדי לעקוב אחר העלויות כמו גם תשלומים כמו גם חשבוניות עם זאת לא תקצבו כדי לחסוך כסף. אני הולך לעשות את זה היום. אני גם חושב שלא לקבל שום סוג של בגדים נינוחים חדשים להמשך השנה. מצאתי הרבה בגדים שהיו לי באחסון רק לאחרונה (הכנסתי לשם כשעשיתי את ארון הבגדים של הקפסולה שלי) כמו גם אני חייב ללבוש את אלה לפני שקיבלתי משהו אחר. אולי לא מדיניות של 100% ללא קנייה אולם עם זאת מגבלה עצומה. 4. TBD אני מאמין על עולה הרבה יותר זמן עם האנשים שאני אוהב. הם די נהדרים. סטטוס: בהתחשב בכך שאני לומד בגלל הסמכת אימון הבריאות והבריאות שלי ביליתי הרבה מזמני הנוסף. עכשיו כשההרצאות כמו גם הבדיקות נעשות, אני רוצה לראות את אמא שלי כמו גם את אחי ליל כמו גם את אחיינית שלי כששבוע. בחודש שעבר בישלתי סינר כחול עם מאט ואנחנו הולכים להסתובב בקרוב שבוע שלם כשההורים שלי יוצאים לשייט. אני בטוח שהוא יחלה עלי להפליא בסוף זה! בונוס: גם אני נאמר באופן אקראי שאני רוצה לגלות בדיוק כיצד להתחיל סיום עם חומרים בסיסיים כמו מקלות כמו ג’רזי פלמנגו גם אולי מתנע ג’רזי בורוסיה דורטמונד מסתיים ביער.

סטטוס: אני נהנה מעם עירום רב, כמו גם מבועת, כמו עדיין אין לי מושג בדיוק איך לעבור את זה בטבע.

אבל אני הולך לשאול את אחי האחר בהתחשב בכך שהוא פשוט נסע ליוסמיטי אם הוא יגלה משהו על שרידות בטבע.

מכיוון שאני בוחן את המטרות שלי, אני יכול גם להעריך את החודש שלי …

הכי טוב לרוץ לאכול כמו גם חזור מיוני

הריצה הטובה ביותר

ביום שהגעתי לפלורידה כמו גם נפלתי בריצה שלי, עם זאת, אז ראיתי שלושה גברים כמו גם זה שיפר את כל חיי.

כמו כן עברתי ריצת טמפו נהדרת באמת בשבוע שעבר שציינתי על אינסטגרם עם זאת לא כאן. ציית שם לאקראיות כמו גם לרוץ.

הכי טוב לאכול

הטבילה הפשוטה הזו כל כך פשוטה כמו גם טעימה.

הפרסום הטוב ביותר שאני רוצה לחזור עליו

מדוע התמכרות למזון גרועה יותר מהתמכרויות אחרות

באותה תקופה הותקפתי בפלורידה

ולבסוף אני חייב לשתף מדוע הייתי נעול בתוך הבית שלי היום …

כשפתחתי את הדלת הבוקר כדי לרוץ ראיתי רשת עכביש עוברת מהקיר מול הדלת שלי אל השיח בצד זה. זה היה אידיאל אינטרנט של עכביש רב שכבתי מול הדלת שלי לגמרי חוסם את דרכי.

היה אתמול שורה קטנה של עכביש אינטרנט כמו גם פשוט החלפתי אותו. עם זאת היום היה הרבה יותר רשת מיתרים – מצלמת העכבישבחזרה עם נקמה! הפעם הייתי צריך לחזור פנימה כדי להשיג משהו כדי למחוק אותו מהדרך.

דמיין את זה: האישה האקראית של ג’ינג’ית ג’ינג’ית במתחם יוצא מחוץ לדירתה … היא עוצרת כמו גם בוהה במשהו מולה (אבל אתה לא רואה כלום). היא מסתובבת, חוזרת פנימה כמו גם יוצאת עם מגבות נייר. ואז היא מנופפת נואשות את מגבות הנייר באוויר שלפניה ללא סיבה ניכרת. ואז נכנס פנימה לשנייה, חוזר ללא מגבות הנייר כמו גם לבסוף בורח כמו מוזר.

אני מציין זאת מכיוון שאחרי שעשיתי את ריקוד האינטרנט העכביש הבלתי ניתן לגילוי שלי, ראיתי אדם בחניון האוטומטי מאוד מעבר לדלת הכניסה שלי, פשוט עומד שם ובוהה בי מבולבל. חום!

אלו חיי.

שאלה: בדיוק איך המטרות שלך לשנה זו מגיעות?

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *