מדוע התמכרות למזון גרועה יותר מהתמכרויות אחרות

האם הבנתם שכמו אלכוהוליסטים אנונימיים יש קבוצה שנקראת אולמות יתר אנונימיות?

גיליתי על “OA” בקולג ‘כשאמא של החבר שלי בארב סיפרה לי על הקבוצה. היא הלכה שנים רבות כמו גם דיברה על זה בחופשיות בארוחת הערב או במפגשים אחרים. זה היה חלק עצום מחייה. אהבתי אותה באמת כמו גם האמנתי שהיא אישה חביבה, אוהבת כמו גם חכמה. אז כיבדתי את מה שיש לה לציין בקבוצה.
הסרטונים החדשים ביותר שלי

יום אימוני מרתון 4
אימוני מרתון יומן יום 4 בדוק ב

עוד סירטונים

0 שניות של דקה, 21 שניות

הבא בתור
אימון ליבה עומד על 4 דקות לרצים
04:31

לחיות
00:00
08:21
01:21

כמה חודשים אחר כך קיבלתי משימה בעבודה בעסק גיוס כמו גם בעל ברית מרוצה, שהכיר גם את האכילים העומדים אנונימיים. היא הייתה הרבה יותר ‘הלאה כמו גם’ עם התוכנית. היא הייתה מאוד פתוחה איתי על המאבקים שלה עם אוכל כמו גם אכילה זלילה כמו גם דיאטה. אני מאמין שחלק מזה הייתי צעיר מאוד כמו גם ג’רזי נבחרת ארצות הברית בכדורגל סקרן כמו גם הרגשתי בנוח לשאול חששות רבים מכיוון שהאמנתי שזה מאוד מעניין.

פעם אחת בארב אמר לי שהתמכרות לאוכל גרועה יותר מתוספת אלכוהול או התמכרות לתרופות כפי שנאמר על ידי לבנים בקרבתי, מכיוון שכשאתה מכור לתרופות אתה יכול להיכנס לתוכנית כמו גם לגלות בדיוק כיצד לחתוך אותם מחייך. אתה מונע התמכרותך 100%. עם זאת, התמכרות למזון קשה מכיוון שאתה עדיין דרישה לאכול כל יום.

אתה יכול ליטול אלכוהול או תרופות או משחקי פורנו או וידאו או פייסבוק או ‘להכניס את ההתמכרות שלך כאן’ לחלוטין מחייך. עם זאת, תמיד תדרישת מזון.

זה היה רגע נורה כזה עבורי. זה היה הגיוני אידיאלי.

כשאתה מכור לאוכל אתה עדיין צריך להתמודד ברציפות עם השדים שלך. עליכם לנווט בחיבור בריא עם מתחם שעושה לכם מאושרים, עצובים, אופוריים, מרוצים, נבוכים, נרגשים… כל יום ויום – מספר פעמים ביום! אתה לא יכול פשוט למנוע מזון, אתה דרישה שהוא מקוון כך שגילוי שיטה להפסקת ההתמכרות כמו גם לספק לעצמך הסכמה לאכילה זה באמת קשה.

הפרסום הזה לא נוגע בדיוק כיצד להציע עם התמכרות לאוכל שלך (אם יש לך פרוסנט, באופן אידיאלי אתה פשוט קורא את זה מכיוון שאתה עייף ו/או סקרן מתי אני הולך לדבר על נחר סופגניות אבקות). אנחנו יכולים לדבר על אותו יום אחד נוסף.

אני בדיוק כאן כדי לציין שאם אתה נאבק באכילה זלילה או התמכרות לאוכל או בעיית אוכל דומה אחרת – ספק לעצמך דירוג אשראי למען האמת שמדובר בקושי שאתה צריך להתמודד איתו ללא הרף.

קשה לא לאכול יתר על המידה או לזלזל כאשר תמיד יהיה אוכל בבית שלך – כמו גם כמעט בכל מקום אחר אתה הולך. חיוני להכיר היכן אתה נאבק כמו גם היכן אתה דואג לתמיכה. זה שונה לכולם.

לא הלכתי לאכילי יתר אנונימיים כשהבנתי שיש לי בעיה עם אוכל כמו גם בגופי. עם זאת, מכיוון שהבנתי את ברב כמו גם לבעלי ברית עם אכילת יתר כמו גם צורך בסיוע בחוץ להפסקת – הבנתי שסביר להניח שגם אני זקוק לסיוע מומחה. בחרתי ללכת לטיפול לתיקון הבעיה.

לא כולם זקוקים ג’רזי נבחרת סרביה בכדורגל ל- AA או OA או לטיפול בכדי לכבוש את הבעיות שלהם בתרופות או במזון או כל דבר אחר שאפשר להתמכר לה. עם זאת, אם יש לך בעיה שמישהו אחר יכול לסייע לך לפתור, אני הכל על כך לקבל את העזרה הזו.

הייתה לי בעיה עם אכילת זלילה הרבה זמן. אני כבר לא חושב על עצמי אוכל אוכל זליל. אבל אני עדיין עשוי להיפטר מתי או פעמיים בשנה (אולי אני חושב, אני לא באמת מתעכב על זה). זה מבאס, עם זאת זה לא מפתיע. אני תמיד הולך לאכול אוכל בבית. כמו גם אני מותש להפליא, כמו גם לחוץ כמו גם רעב, באותו זמן בדיוק, כמו גם זה יביא לגידול בשלב כלשהו בהמשך הדרך. אני לא יכול למנוע 100% מזון כמו גם אני לא יכול למנוע 100% למניעת ימים עניים, כך שאם זה מתכנס בתזמון רע כלשהו, ​​אני עלול לסתיו מהעגלה.

זו הסיבה שזה כל כך חיוני לקבל מבט בריא נהדר על אוכל. מכיוון שזה תמיד יהיה שם …

הערות: שיניתי את שמות אמי של ה- BF כמו גם את העובד ג’רזי נבחרת איראן בכדורגל לעבודה בפרסום זה כדי לשמור על פרטיותם.

אם יש לך התמכרות כלשהי אנא חשוב על עזרה מומחית. עשיתי כמה בדיחות, עם זאת כל ההתמכרויות הן מרכזיות כאשר הן משפיעות על חייך כמו גם על חייהם של האנשים שאתה אוהב. אני לא מנסה להנחות את הרגשות או הנושאים האישיים של מישהו. לטפל בך.

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹקצִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *