מחקר של בעלי חיים מוצא שינויים במוח מיקרוסקופי לאחר רק 10 השפעות תת -קוסביות חוזרות ונשנות

, פורסם מחקר שנערך לאחרונה אם שינויים במוח היו ברורים לאחר רק קומץ השפעות תת -קוסביות חוזרות ונשנות שמציאת התשובה היא כן.

במחקר שנערך לאחרונה, שכותרתו השפעות תת-קוסביות חוזרות ונשנות מעוררות השלכות דלקת על השפעות ראש תמימות בספורט, ערכו המחברים סדרה של ניסויים על חולדות. הם יצרו מכשיר כדי לגרום להשפעות של זעזוע מוח. בקבוצה אחת של חולדות לא התקבלו השפעות. בקבוצה שנייה התקבלה רק השפעה ג’רזי ליל אחת. בקבוצה האחרונה התקבלו 10 השפעות רצופות. לאחר “הקרבה” נבדקו ג’רזי נאגויה גרמפוס מוחם של החולדות מיקרוסקופית. החוקרים מצאו שינויים נוירופתולוגיים בקבוצה השלישית של העכברים בהשוואה לקבוצות הביקורת.

המופשט של המחקר קורא כדלקמן:

השפעה תת-קוסבית מוגדרת על ידי המרכז לבקרת מחלות כבלטה, מכה או טלטלה לראש, לא גורמת לתסמינים ניכרים. המאמץ הנוכחי נערך כדי להבין את ההשפעות שנראו בהשפעות תת-קוסביות חוזרות ונשנות בהשוואה להשפעה תת-קוסבית יחידה. מחקר פיילוט זה מנסה לבחון את השינויים הנוירופתולוגיים בחולדות הנתונות להשפעות תת-קוסביות חוזרות ונשנות. תשעה חולדות ג’רזי לסטר סיטי דוולי של ספראג ‘חולקו לשלוש קבוצות שונות (n = 3 כל אחת): בושה, תת-קוסבית (SC) ותת-קונציונלית חוזרת ונשנית (RSC). הם היו נתונים ל- SC או RSC באמצעות מודל פגיעה בהאצה של מרמרו שהשתנה בהרדמה. השפעות SC או RSC כללו ירידת משקל פליז של 50 גרם מגובה של 40 ס”מ לדיסק מתכת (קסדה) שהודבק לקרקפת. בעלי החיים הוקרבו 7 ימים לאחר ההשפעה, ומוחם הושלם עם 4% paraformaldehyde. קטעים ייצוגיים המקיפים את ההיפוקמפוס עובדו על ידי אימונוהיסטוכימיה לצורך הערכת שינויים בהתרבות מיקרוגליאלית ואסטרוציטית באמצעות IBA (מולקולת מתאם מחייבת סידן מיוננת) כסמן. ארבעה חלקים מכל מוח 500 מיקרון זה מזה נלקחו מהצדדים השמאליים והאידיאליים של כל קטע המקיף את אזור CA1 בהיפוקמפוס. התוצאות שלנו תומכות בכך ש- RSC גרם לעלייה משמעותית בשגשוג המיקרוגליאלי בהשוואה לקבוצות SC ו- Sham Animal (P <0.05). את המחקר המלא ניתן למצוא כאן. פרסומת שתף זאת: טוויטר פייסבוק ככה: כמו לטעון ... קָשׁוּר מחקר - מכות חוזרות ונשנות של תת -זעזוע לא פחות גרוע כמו זעזועי מוח ליתרון מוחי לטווח הארוך 21, 2016 ב"חקרי בטיחות " מחקר - עונת כדורגל בודדת גורמת לשינויים במוח מצולמים "משמעותית" 1, 2017 "מחקרי בטיחות" המחקר מראה כי להיטים מרובים של תת -קוסביות גוברים את מחיר המוח ב -12 בחקלאות, 2013 ב"חקרי בטיחות "

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *