מיואש? הפוך את המרב מההתחלה השגויה שלך

אתה מתחיל עם מיטב הכוונות, שזוהה כדי להגיע למטרה זו אחת ולתמיד. אתה מוכן לשינוי! אבל ברגע שתתחיל, אתה עלול להרגיש שזה יותר מדי לטפל, או שאולי הצבת יעדים אגרסיביים מדי. הבלתי צפוי עולה. ואז אתה מוותר. שוב.

לפעמים כשיש לנו מטרה, אנו כל כך נרגשים שאנו עוברים במהירות לפעולה ושוכחים להתכונן לכישלונות, וזו הסיבה שהרבה אנשים מרגישים מיואשים ונופלים בהרגלים ישנים. פיתוח תוכנית לשינוי עשוי להפחית את האפשרות של התחלות שווא המערערות את המוטיבציה וההצלחה. נקיטת צעדים קטנים בגודל נשיכה וזיהוי אירועים בלתי צפויים אפשריים שעלולים להפריע לתרגול הבריא החדש יכול לעזור לך לדבוק ביעדים שלך.

כאשר אנו שוקלים לעשות משהו שונה ברכישה כדי להשיג מטרה, אנו נוטים להתמקד בהתנהגויות שעלינו להגביל או להפסיק. אנו שואלים כמה נהיה מוכנים לוותר או כמה כוח הרצון שלנו יהיה חזק.

הגיע הזמן להסתכל דרך עדשה אחרת. התמקד במה שאתה מנהל היטב וליצור שיטה לקשירת הערכים שלך לאכול בריא, להתאמן וליהנות. אם אתה מנסה משהו השבוע וזה עוזר לך, זה נפלא. ואם זה לא היה, זה גם פנטסטי כי אז אתה יכול לחקור מדוע זה לא עזר לך – מנקודת מבט לומדת – לא מהאשמה. התוצאות עוסקות במשוב ולא כישלון.

להלן מספר שאלות שיעזרו לכם להתכונן לשינוי אורח חיים אמיתי.

כדי ליצור התנהגות חדשה המספקת את התועלת, צפו בהתנהגות הישנה והחדשה ובודקים אילו משאבים אתם צריכים.

היעדים מושגים על ידי חזרה על התנהגות, אך אם התנהגות חדשה זו אינה קוצרת את אותו היתרון כמו ההתנהגות הישנה, אז סביר פחות שינוי לאורך זמן. דבר עם כל מעשן שהפסיק אז התחיל שוב ושאל מדוע. בדרך כלל האדם לא יכול היה לייצר את היתרונות של עישון בדרך אחרת. ללא הפרס כמו הרפיה, תחושת בריאות או הנאה או אפילו תחושת ביטחון, אין סביר להניח כי שינוי לתמיד. (Bark et al. 152)

שאלו את עצמכם: באילו אתגרים נתקלתי? הקמת בקרות סביבתיות שיעזרו לך להימנע מפעילים של ההתנהגות הישנה חשובים, במיוחד בהתחלה. עם זאת, חיוני גם להיחשף לרמזים או מפעיל לאט לאט מבלי להגיב עם ההתנהגות הישנה ככל שעוברים השבועות. שיטות לניהול מתח מועילות כאן ברכישה כדי להבין כיצד ניתן לשנות את הצעדים לפני או אחרי כדי לשנות את ההתנהגות.

איזה סוג של תמיכה אני צריך כדי לעמוד במטרה שלי? חשבו על המאמץ שיידרש כדי להעביר את חפצי הערך שלכם בעצמכם ברחבי העיר לעומת המעבר עם שבעה אנשים שעוזרים לכם. כאשר משתמשים במגוון משאבים יחד כראוי, הם “מעדיפים” זה את זה. לאפליקציית Fitbit שלנו יש כלים נהדרים שיעזרו לשמור על המוטיבציה שלך.

הקף את עצמך באנשים שמבינים את הדרך שאתה מנסה ללכת ולתמוך בכונן שלך כדי לשפר את עצמך. אתה זקוק לאנשים בחיים שלך שיעזרו לדחוף אותך לעבר המטרות שלך במקום לנסות להפיל אותך. מאמני הבריאות של Fitbit והתכונות הכלולות בפרמיום הם משאבים נהדרים.

באילו דרכים אוכל לתכנן תגמולים? תת-מבטיחים כשאתה מציב יעדים ג’רזי נבחרת גאנה בכדורגל שבועיים כדי להימנע מרגישה המומה. לעתים קרובות הזכירו לעצמכם ולחגוג את ההתקדמות שלכם, ג’רזי אינטר מילאנו לא משנה כמה גדול או קטן, על ידי קביעת מערכת תגמול שתעזור לכם לחוות רגשות חיוביים ולשמור על המוטיבציה שלך גבוהה. תגמול הוא כל דבר שמביא לך תענוג אבל זה לא יפריע למטרה שלך, כמו לרקוד במטבח שלך, לרכוש ציוד אימון חדש או לשבת לקרוא ספר.

זכרו, זה בסדר להרגיש מיואש לפעמים. זה אנושי לרצות להגיע לקו הסיום בהקדם האפשרי. אבל האנשים שמצליחים לבצע שינויים לאורך זמן מחליטים על מטרה, ליצור תוכנית ולהעביר לאט לאט. הם רואים את המפלגות שלהם כדרך ללמוד כיצד הם מגבילים את עצמם ולחשוב עליהם כדברים שעולים לרפא. הכירו ותגמלו את עצמכם במודעות, וצעדים קדימה. זכרו שהצב ניצח במירוץ.

מידע זה מיועד למטרות חינוכיות בלבד ואינו מיועד כתחליף לאבחון או ג’רזי נבחרת אורוגוואי בכדורגל טיפול רפואי. אתה לא צריך להשתמש במידע זה כדי לאבחן או לטפל בבעיה או במצב בריאותי. בדוק תמיד עם הרופא שלך לפני שינוי הדיאטה שלך, שינוי הרגלי השינה שלך, נטילת תוספי מזון או התחלת שגרת כושר חדשה.

ג’ובאנה נבארו

ג’ובאנה נבארו, מאמן אחות רשום, הוא מאמן בריאות Fitbit עם ניסיון של 18 שנה. היא בחרה להפוך למאמנת לאחר שהתגברה על סוגיות הבריאות האישיות שלה וראתה דברים בפרספקטיבה אחרת. כשאתה לא עובד, אתה יכול למצוא את ג’ובאנה מדיטציה, הרמת משקולות, אופניים ובישול עם משפחתה.

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *