מסוף הטיסה של ג’ון וויין לסרסוטה העין האדומה

שלום מפלורידה!

זו הייתה עין אדומה ארוכה (ומחוספסת) במיוחד. המושבים שלנו לא ישובו, הייתה סערה כמו גם הרגיזתי את הגב שלי מנסה לישון עם הראש בחיקו של בן (ככל הנראה התחלתי כמה שמועות).
הסרטונים האחרונים שלי

יום אימוני מרתון 1

עוד סירטונים

0 שניות של 3 דקות, 12 שניות

הבא בתור
מסיכת פנים לריצה או הליכה מחוץ לטיפים
07:15

לחיות
00:00
08:21
03:12

השארנו אמש מסוף טיסה ריק לאזור כתום אמש בשעה 21:30 כמו כן, והופענו באטלנטה בסביבות השעה 04:45. לאחר מכן, יש לנו מפעל של 4 שעות. ניסיתי לישון, עם זאת זה היה חסר טעם. אז זרקתי וגם הפעלתי ספסל לזמן מה עד שהחלטתי לבדוק את שדה התעופה. למרבה המזל, זה ענק!

בן כמו גם חילקתי כריך ביצה כמו גם כריך עופות מצ’יק פיל א ‘ – מעולם לא אכלתי שם ארוחת בוקר!

הביסקוויטים האלה היו חמאה נוספת כמו גם מדהימה. חג שמח למוניקה.

כמו כן, אני פוגע בסופגניות של דונקין לקפה קר. התאחד עם הקפה הראשון שלי כמו <3 כדאי לבלות את חג המולד עם המשקאות שאתה אוהב, לא? תנמנתי בטיסתנו לסרסוטה מכיוון ששינה אינה הטבה - זה הכרח! 1 עין אדומה + ערב חג המולד = 2 DD קפה קר. כמו כן קניתי מונצ'קין עוגת אוכמניות אחת. רציתי לנסות את הטעם הזה, עם זאת לא רציתי להגזים מכיוון שאני מבין שיש הרבה זבל בעתיד שלי. ובכן, האישה שמאחורי שמעה את סדר "אחד מנצ'קין" כמו גם הצהירה שהיא מחיאה כפיים לשליטה העצמית שלי. מעט היא מבינה שאמא של בן היו 6 המון עוגיות שוקולד צ'יפס שמחכות עלי. בנוסף, היא הכינה כלי טופר נפרדים מלאים בהם כדי לשמור על חדר השינה. היא לא מתעסקת. וכשמדובר בעוגיות - גם לא לעשות זאת. זה בסדר, זה כל חלק מהתוכנית שלי להפוך את הרזולוציה של ראש השנה שלי למרשימה יותר - "מצא שיטה לגלגל את עצמי מהספה כמו גם לאבק את הפירורים מהבטן שלי" הוא הרבה יותר טוב מ"הפסיד 10 פאונד ". כשהגענו לבית ההורים של בן זה היה 13:00 כמו שהייתי רעב. הכנתי יחד בלגן חם של אוכל כמו גם חפרתי פנימה. להריח את זה? זה שני כיכרות גדולות של לחם חמוציות טריות מהתנור. חג שמח לי שוב! אני מקווה שסנטה מביא לי קצת קלות מהקנה המידה ... מקווה שאתה היום טעים כמו גם כיף כמו גם מלא אהבה! שלח לי את חוברת העבודה להציל שיתוף הוא אכפתיות! לַחֲלוֹק צִיוּץ פִּין לַחֲלוֹק דוֹאַר לַחֲלוֹק המשך עם אלה: פועל באי מרקו פלורידה 2021 פועל באי מרקו פלורידה 2021 היכן לרוץ באי מרקו פלורידה. ריצה טיפים לנסיעות כמו גם טיולי חוף בקיץ. בלוג של פלורידה ריצה ו אריזה לסוף השבוע של דיסני יין וסעדה חצי מרתון בסוף השבוע packing for the Run Disney wine & Dine half Marathon Race Weekend packing for the Run Disney wine as well as Dine half Marathon Race Weekend. What I'm packing to run the 13.1 mile race Today's Costco Haul Today's Costco Haul Running blog Costco grocery Haul. Run eat Repeat Instagram Reels Costco must Haves healthy favorites as well as best My Christmas desire listing 2021 My Christmas desire listing 2021 My holiday desire listing with links to what's on sale Cyber Monday. Runner gift concepts for 2021 Christmas seasonהערכת ג'יין נסיעה לרצים הערכת ג'יין נסיעה לרצים הערכת ג'יין לנסוע לרצים. ניסיתי את זה וגם אני משתף טיפים! פשוט לשימוש בתיק שתן נייד חד פעמי. Bathr קוקה קולה עם סקירת קפה קוקה קולה עם סקירת קפה ביקורת קפה קוקה קפה קפה. קוקה קולה עם קפה כהה תערובת אפס סוכר כמו גם ונילה אפס סוכר שמנסה את טים הראשון ⚡ מאת Shareaholic ו

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *