מתכון שיבולת שועל ביצה – ארוחת בוקר חלבון גבוהה

מחנה האתחול הראשון שלי בפגישה זו הלך נהדר! יש לנו קבוצה קטנה יותר מאז ש- Socal Peeps נשארים מחוץ לקריר (48 מקפיא לנו!), עם זאת אני מקווה שזה יספק לי הרבה יותר סיכוי לעבוד באמת את הנשים שיש לי!

אחרי המחנה התכוונתי לבחור בריצה פשוטה של ​​3 קילומטר, עם זאת גרמין שלי נפטר כך שאני לא מבין בדיוק כמה זה היה באמת (זה עדיין היה בפארק הכדור).
הסרטונים הכי עכשוויים שלי

אתלטה ריצה סקירה קצרה. Mp4
אין מכנסיים קצרים לנשים לנשים. הערכה חדשה של אתלטה HIIT IT 9 במכנסיים קצרים.

עוד סירטונים

0 שניות של 8 דקות, 21 שניות

הבא בתור
יום אימוני מרתון 1
03:12

לחיות
00:00
08:21
08:21

אני תמיד לוקח את זה פשוט את הריצה אחרי מירוץ (רץ חצי בשבת!) לבדוק את הגוף שלי, כמו גם לראות בדיוק איך זה מרגיש. נפצעתי אחרי המרתון השני שלי (רצתי את מרתון וולט דיסני לפני כמה שנים). לא זיהיתי את הנזק שהמרוץ עשה על גופי עד השבוע הבא בריצת ריפוי. אז אחרי מירוץ אני מריץ ריצת “Shake Out” קצרה כדי לראות בדיוק איך הכל מרגיש

החל מינואר 2011 התחלתי לנסות להשיג הרבה יותר חלבון בתזונה. שנה לאחר מכן אני עדיין מנסה תמיד למצוא שיטות נפלאות לאכול חלבון (מכיוון שהחך שלי אוהב את הסוכר). רציתי לנסות את ארוחה של טינה ללא שיבולת שועל בהתחשב בכך שהיא הצביעה על כך.

מכיוון שאני אף פעם לא מציית למתכון, הכנתי גרסה משלי.

מתכון שיבולת שועל ביצה: 3/4 C חלבוני ביצה, 1 בננה, 1 TB. יוגורט יווני, מפזרים חלב, מקף: מלח, קינמון, סוכר. מבושל בסיר רוטב מעט עד סמיך. העקביות מעט מוזרה כמו גם ככל הנראה תברר כמה אנשים, עם זאת אהבתי את זה!

העליתי אותו עם זרעי צ’יה, דגני אורז חומים, PB כמו גם חצי לרבר.

אני סקרן בדיוק כמה זמן זה ישמור עלי במלוא בהתחשב בכך שאני תמיד רעב עם שיבולת שועל שעה לאחר מכן! אני הכל לארוחת בוקר חלבונית גבוהה שהיא מתוקה !!

שאלה: האם היית מספק אוכל שלא אהבת את הפעם הראשונה בהזדמנות שנייה?

הייתי כל עוד לא אהבתי את זה לגמרי בפעם הראשונה.

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *