פרופסור לדיני ספורט משלים מצטרף למשרד עורכי דין בניו ג’רזי

כריסטופר ג’יי ווקארו, אסק., ג’רזי נבחרת גאנה בכדורגל פרופסור לדיני ספורט משולבים ועוזר התובע לשעבר במחוז האנטרדון (NJ), הצטרף לקארנס רוטולו ויתמקד בעיקר בהגנה פלילית וב- DUI /מקרי DWI.

בנוסף להתרכז בתיקי ההגנה הפלילית וב- DUI/DWI, כריס ינהל תיקים הכרוכים באלימות במשפחה, ענייני בית משפט עירוניים, הפרות רכב מוטורי וחוק קנאביס.

לפני שהצטרף לקארנס רוטולו, ווקארו שימש כעוזר תובע של מחוז האנטרדון במשך כמעט ג’רזי אטאלנטה שבע שנים, החל ביחידת הסמים. בהמשך מילא את תפקידו של ראש הלשכה של יחידת הנוער, ראש הלשכה של יחידת הפשעים הגדולה, ממלא מקום ראש יחידת הקורבנות המיוחדים ויועץ משפטי של הלשכה לתקנים וענייני פנים מקצועיים.

כעוזר תובע, ואקארו היה אחראי להעמיד לדין עבירות בכתב האישום ברמת בית המשפט המופלא והעלה את כל הופעות בית המשפט בתיקיו ממעצר לפסק דין משפט מושבעים וגזר דין; להוביל ולפקח על חקירות פליליות שונות; קציני עידוד והדרכה; כתיבת מדיניות לענייני ענייני ג’רזי גלאזגו ריינג’רס פנים מחוזיים; ופיקוח על כל העניינים הפליליים לנוער שהתרחשו במחוז האנטרדון.

Vaccaro הוא פרופסור משלים במכללה הקהילתית של עמק ריטאן ומלמד את מהלך דיני הספורט וניהול סיכונים, המהווה דרישה למגני ניהול הספורט של בית הספר. כריס הוא גם מדריך עורך הדין של צוות הניסיון המדומה של בית הספר התיכון Voorhees ומשמש כקצין מועצת המנהלים עם לשכת עורכי הדין במחוז האנטרדון.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
אימייל

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *