תאנה ריבה כמו גם חטיף גבינת קוטג ‘

אתמול אחר הצהריים המשכתי לחיפוש חטיף בריא. רציתי משהו מתוק, עם זאת עם קצת חלבון כך שלא אהיה הרבה יותר מפלצת חטיפים בשאר היום.

לקחתי קרקר …
הסרטונים הכי עכשוויים שלי

יום אימוני מרתון 3
יום אימוני מרתון 3

עוד סירטונים

0 שניות של 51 שניות

הבא בתור
כיצד לבצע את האימון בגוף התחתון עבור רצים א
03:09

לחיות
00:00
08:21
00:51

מורחים עליו קצת ריבת תאנה …

והעלה אותו עם גבינת קוטג ‘. טעים כמו גם קל להפליא!

ניסיתי ללכת לישון מוקדם השבוע, כך שבן כמו גם לא אכלתי ארוחת ערב יחד. אז כשהציע לילה תאריך של הרגע האחרון, חשבתי שזה רעיון נהדר.

הלכנו למיקום סושי אזורי שמעולם לא ניסינו לפני כן, כמו שזה היה מרוצה שעה! מנות ראשונות כמו גם משקאות היו זולים להפליא !! התחלתי עם סלט כמו גם מרק מיסו.

מכיוון שהיו הצעה כזו, קיבלנו החלטה לנסות מנות ראשונות שלא היו לנו קודם – כדורי תמנון. כן, בדקת את הזכות הזו, עם זאת, הם היו רק כדורים מלאים בחתיכת תמנון.

ו- Jalapeño Poppers – זה היה בדרך כלל אבוקדו ממולא בגבינת קוטג ‘כמו גם מטוגן. בריא במיוחד.

חלקנו את גליל הסלמון המתובל כמו גם את גליל הלובסטר

בן הציע ליוגורטלנד לקינוח (זה אידיאלי בסמוך). הייתי ממש נגד זה, עם זאת אני רק אנושי אז נקלעתי.

בדיוק כמו שאנשים מסוימים בדקו את הפלייבוי למאמרים, אני הולך ליוגורטלנד למים … rrrrright

ניסיתי לשמור על זה שמרן, הגביע שלי מימין. זה בערך קונבנציונאלי ככל שאני מקבל …

התאריך שלי <3 הבוקר התעוררתי בשעה 4: 45A למחנה האתחול. אני באמת גורר היום. אחרי המחנה פניתי לבית לאכול לפני הריצה שלי. עדיין היה חשוך בשעה 6: 40 א! קדימה שמש, קח את זה ביחד שתיתי 2 כוסות ענק של קפה קר עם ארוחת בוקר, כמו גם בקרוב יהיו בשיטה שלי לרוץ. אני מניח שהשמש היא לא היחידה שצריכה לחבר אותה ... שאלה: מה חטיף אחר הצהריים שלך היום? אני יוצא מהפצפצים האלה עכשיו כמו גם דרישה ריבה אחת נוספת כמו גם רכב גבינת קוטג '. שלח לי את חוברת העבודה להציל שיתוף הוא אכפתיות! לַחֲלוֹק צִיוּץ פִּין לַחֲלוֹק דוֹאַר לַחֲלוֹק המשך לבחור באלה: 6 רעיונות לחטיפים ארוזים חלבונים בריאים 6 רעיונות לחטיפים ארוזים חלבונים בריאים סיבוב בריא כמו גם פשוט של 6 שיטות שונות כדי להפסיק את קופסאות חטיף החלבון שלך! הפוך את החלק הזה של הארוחה שלך prep rou 15 רעיונות חטיפים מהירים לפני ריצה 15 רעיונות חטיפים מהירים לפני ריצה מה לאכול לפני שאתה רץ כמו גם מתי לאכול. 15 מושגי חטיפים מהירים לפני ריצה לרצים חדשים כמו גם אימונים לחצי מרתון מגש עץ חג המולד פלטת תאנה קלה כמו גם מרכז חלב מקורי בקליפורניה מגש עץ חג המולד פלטת תאנה קלה כמו גם מרכז חלב מקורי בקליפורניה מגש גבינת עץ חג המולד. איך בדיוק להכין ירק כמו גם צלחת גבינה שנראית כמו עץ ​​חג המולד. מתאבן כמו גם רץ אחרי הגשם כמו גם הכנת ארוחות Running after the rain as well as meal Prep Stretching as well as rolling with softball, tennis sphere as well as foam roller. Trader Joes vegan rainbow wrap. Funniest Instagram th simple date Sמתכון לייק מתכון שייק דייט פשוט מתכון לתאריך קליפורניה עדכון בריא! גרסה פשוטה כמו גם קלה של תאריך הקליפורניה המסורתית שייק ליד פאלם ספרי אין טיפים להכנת ארוחות בישול אין טיפים להכנת ארוחות בישול הכנת ארוחות יכולה להיות קלה! אתה לא צריך לבשל ארוחות שלמות כדי להגדיר את עצמך לבחירות בריאות. רעיונות בדיוק כיצד להתכונן ⚡ מאת Shareaholic ו

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *