לפני הספירה קובע את הקונבנציונאלי הקנדי לאירועי Pro/AM MMA משפטיים

מקצועיים וחובבים MMA ניתן כעת להתארח כחוק בקנדה כל עוד חוקים מקומיים מתאימים. לשם כך, תחומי שיפוט קנדיים אחרים יכולים לקחת דף מקולומביה הבריטית בכל הקשור להסדרת ספורט קרבי בעולם Post Bill S-209. ל- BC יש כעת את המסגרת החוקית ג’רזי אברטון הרחבה ביותר במחוזות עבור MMA חובבים ול- MMA מקצועי בכל קנדה.

עם מסגרת זו במקום BC אירחה כעת את האירוע הראשון של המקצוע החוקי והחובבני הראשון באומנויות לחימה מעורבות בקנדה. בסוף השבוע האחרון נערך ליגת הקרב Fivestar 8 בפנטיקטון, לפני הספירה. בכרטיס ג’רזי נאגויה גרמפוס היה סגל מלא של התקפות מקצועיות וחובבות. כל ההתמודדות החובבת נערכו תחת משמרו של נציב האתלטיקה של BC, דייב מיידל, שיש לו סמכות שיפוט מחוקקת ברורה לפקח על PRO וגם על MMA חובב. על ג’רזי גביע העולם בכדורגל הצד המקצועי פיקח על ידי ועדת פנטיקטון בכך שהאירוע האחרון של המקצוענים האחרון, שקיבל סנקציה על ידי ועדה מקומית לפני שהועדה בכל מחוז נכנס לתוקף.

אמנם ניתן יהיה לוויכוח האם פרובינציות צריכות להסדיר MMA חובבני באמצעות ועדת אתלטיקה שנוצרה על ידי ממשלה או באמצעות ארגון ספורט פרובינציאלי, אך הדבר היחיד שברור שהפך נכון הוא לפעול במהירות לבחור בדרך זו או אחרת. אם מודל אחד מוכיח תמיד טוב יותר משינויים אחרים יכולים להתבצע תמיד. עם זאת, מעט הגיוני לשמור על אירועי חובב לא חוקיים בינתיים. מזל טוב לפני הספירה על קביעת מסגרת משפטית ברורה לכל ה- MMA במחוז.

פרסומת

שתף זאת:
טוויטר
פייסבוק

ככה:
כמו לטעון …

קָשׁוּר

ולבנים יש את זה! MMA נתנה מסגרת משפטית ב- CanadaJune 5, 2013 ב”צעת החוק S-209 ”
BC מאמצת באופן זמני את כללי ABC לחובבי MMAAUGUST 3, 2013 “חוק MMA חובבים” חובבים ”
כעת, לאחר שסיימנו לחגוג את ביל S-209, הגיע הזמן להגיע ל- WorkJune 6, 2013 “חוק MMA חובבים” חובבני “

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *