עורכי דין לספורט ג’ון לונג, גרג קליפטון להציג סמינר מקוון של ה- FBA בנושא טרנספורמציה של NCAA ואיחוד סטודנטים-אתלטים

שותפים למשפט ספורט ג’ון לונג וגרג א. קליפטון יציגו מקוון משותף של לשכת עורכי דין ג’רזי הופנהיים (FBA) בנושא ספורט קולגייט וסטודנטים איחוד אתלטים ב -17 באוגוסט בשעה 14:00 בערב. ET.

המצגת של שעתיים תכסה את מאמצי ועדת השינוי הלאומית לאתלטיקה קולגייטית (NCAA), והשפעתו על תצורת מחדש של אתלטיקה במכללות וההכרה הפוטנציאלית שיש לסטודנטים-ספורטאים כעובדים. מר לונג יתמקד בהווה ובעתיד של אכיפה של ג’רזי אברטון הסכמי שם, דימוי ודמיון (NIL) של סטודנטים-אתלטים, כולל עדכון בנושא אכיפת NCAA פנימית, פעילות חוק המדינה וחקיקה פדרלית פוטנציאלית בנוגע לזכויות אפס. הישיבה של מר קליפטון תבחן מקרוב את מועצת העבודה, תקבל מעמד של עובדים באמצעות התדיינות משפטית, וההשפעה שיכולה להיות לחוקים אפסיים ומצב אפסי.

מר לונג הוא חבר בתרגול הבידור, המדיה והספורט. התרגול שלו מתמקד אך ורק במוסדות ייעוץ, ועידות אתלטיקה, תאגידים קשורים ואנשים פרטיים בענייני דיני ספורט קולגיאטיים, כולל אלה הכוללים עבירות NCAA, תאימות NCAA, שם סטודנטים-אתלט, תמונה ודמיון וכותרת IX. למר לונג ניסיון רב המייצג מוסדות בתיקים בפני ועדת ה- NCAA לעבירות, ועדת ערעורים לערעורים וועדת NCAA לאקדמאים.

מר קליפטון הוא חבר בפרקטיקות ג’רזי נבחרת ספרד בכדורגל הבידור, המדיה והספורט ותעסוקה של לואיס בריסבויס. הוא בעל ניסיון רב בעולם הספורט המכללות והמקצועיות וייעץ למספר זיכיונות מקצועיים במגוון סוגיות עבודה ותעסוקה, כולל תאימות רגולטורית של כותרת III ADA ונושאי שכר ושעה.

למידע נוסף על מצגת וירטואלית זו והירשם כאן. אתה יכול להשתמש בקוד “Lewisbrisboisllp” לגישה חינם.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
אימייל

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *