קפה ריו

שלשום בעבודה שניים מחברי הטובים החדשים התלהבו על קפה ריו. אני פראייר להערכה נהדרת אז התרגשתי כשבן כמו גם בחרתי לנסוע לשם לארוחת ערב הלילה. זה דומה מאוד לצ’יפוטלה בתפריט/בהזמנה. אתה בוחר אם אתה רוצה בוריטו, טאקו, אנצ’ילדות, קוואסדילה או סלט. ואז, בחר את הבשר שלך כמו גם שעועית. זה גם פס ייצור כמו צ’יפוטלה.

בן כמו שאני חולק התלהבות מגוואקמולי כמו גם לרכוש אותה תמיד לאן שאנחנו הולכים. לא גילינו אחד שהוא הרבה יותר טוב מהמתכון שלי, עם זאת, העידן עדיין מהנה?
הסרטונים החדשים ביותר שלי

המחצית הנוספת היפה שלי במחלקת פיסש: ספר זיכרונות – סקירת ספרים
המחצית הנוספת היפה שלי במחלקת פיסש: ספר זיכרונות
מאת מארק לוקך

הערכת ספרי שמע של ספר הזכרונות הנמכר ביותר שיצא 2017.

האם זו האזנה נהדרת?
אני משתף הערכה מהירה של הספר המוצע ב- Audible.

מאמזון:

ספר זיכרונות מרגיע לב ועם זאת מלא תקווה של נישואים צעירים המוגדרים מחדש על ידי מחלת נפש כמו גם מאשר את כוח האהבה.

מארק כמו גם חייו של ג’וליה יחד החלו כרומנטיקה מהאגדות. הם נפלו כמו בגיל שמונה עשרה, התחתנו בגיל עשרים וארבע, כמו גם התחילו את חיי החלומות שלהם בסן פרנסיסקו זמן קצר לאחר מכן. עם זאת, כאשר ג’וליה הייתה בת עשרים ושבע, היא חוותה הפסקה פסיכוטית מפחידה כמו גם בלתי צפויה שנחתה אותה במחלקה הפסיכולוגית כמעט חודש. יום אחד היא הייתה דינאמית כמו גם מותאמת היטב; הבא, היא הייתה הזויה כמו גם אובדנית, שכנעה כי ג’רזי מועדון ספורט אינטרנסיונל אלה אוהבים את אלה לא היו בטוחים.

שְׁאֵלָה:
לאיזה ספר או פודקאסט אתה מקשיב עכשיו ??

למה אני צריך להקשיב הלאה?!

קישורים לספר כמו גם הערכות אחרות נמצאות באתר raneatrepeat.com

עוד סירטונים

0 שניות של 5 דקות, 31 שניות

הבא בתור
יום אימוני מרתון 2
01:45

לחיות
00:00
08:21
05:31

אני לא מבין אם זה היה מאז שהייתי רעב מאוד או מה, אולם השבבים האלה היו טעימים. לא יכולתי להפסיק לאכול אותם למרות שהתמלאתי.

זה היה קצת מהמם לרכוש מבלי להבין את “המקדחה”. לא זיהיתי עד אחרי ג’רזי טיחואנה שרכשתי שהם הופכים את טורטיות התירס לרעננות שם לפניך. אני אוהב טורטיות תוצרת בית כמו גם את הרצון שהייתי הולך עם אלה במקום ג’רזי וולברהמפטון וונדררס זאת.

רכשתי את סגנון המהי-מאהי בוריטו, אנצ’ילדה. בדרך כלל אני לא רוכש בוריטואים ענקיים מכיוון שאני מבין שהטורטייה לבדה הייתה 563 קלוריות, עם זאת קיבלתי את מה שרציתי וגם מרוצה מכל ביס.

אהבתי את האינדיקציה הזו בשירותים, “צעקתי בספרדית מעולם לא טעם כל כך טוב.” חו.

אבל, אני מתחנן להבדיל מכיוון שסבתא שלי הייתה צועקת מיומנת כמו גם כיריים. הנחה מכאן קיבלתי את זה?

עדיין הייתי מלא כשחזרנו הביתה, עם זאת השן הנפלאה שלי הייתה חזקה יותר מהבטן המלאה שלי, כמו שהיה לי אחד מחול הגלידה הטעים הזה. טוב באופן יוצא מן הכלל.

בן חולה ולכן עלי לטפל בו, כמו גם להתכונן לטווח ארוך מחר בבוקר. אני מתפנק לרוץ עם סוזן בפעמים האחרונות כמו גם אני הולך להיות בודד אלא אם כן אני משכנע את בן לרכוב על אופניים לצד אותי!

לילה טוב ?

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *