הפעל חוזק לאכול חזור והטוב ביותר בנובמבר

שלום! מה שלומך? היית אחד הערימות במנצחי המיילים? בדוק את הדוא”ל שלך ו/או את ההודעה האחרונה שלי כדי לראות.

הבוקר היה לי ריצה קצרה יותר בלוח הזמנים אז עשיתי אימון חוזק לגוף החוף הכי טוב אחרי.
הסרטונים החדשים ביותר שלי

מה שאני אוכל ביום – מהדורת רץ
מה אכלתי ביום אחד. יומן אוכל מרץ שלא מתאמן כרגע למרתון או חצי מרתון. ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב וחטיפים בתוספת טיפים.

עוד סירטונים

0 שניות של 14 דקות, 26 שניות

הבא בתור
יום אימוני מרתון 4
01:21

לחיות
00:00
08:21
14:26

בריצה שלי ראיתי שגור ליל רע צעד בצבע רטוב. אבל זה כל כך חמוד! אני מקווה שהדפסי הכפה האלה יישארו לנצח. אני רץ כאן די בדרך כלל וזה יגרום לי לחייך בכל פעם.

(דרך סיפורי האינסטגרם שלי)

אני משתמש בגוף חוף לפי דרישה כדי שאוכל פשוט לעשות כל אחד מהאימונים בכל עת שאני רוצה. אני עדיין ממש אוהב את הסדרות הקיצוניות של 21 יום וסדרות קיצוניות של 21 יום אז אני מערבב ומתאים לאלה. יש להם אפילו יוגה. ג’רזי נבחרת סנגל בכדורגל (אני פשוט משתף את זה כדי לגרום לעצמי להרגיש אשמה על כך שלא עשיתי את זה.)

רוקסי עדיין כאן מסתובב ואני עדיין כאן שותה 1000 משקאות ביום. הם כוללים: קפה קר, מים, ניצוץ, תה חם .. וזה הכל לפני 14:00.

אם כבר מדברים על ניצוץ … כמה שאלו אותי על חבילת הטעמים המגוון אבל זה אזל. BOO. סליחה על זה, אבל תודיע לי אם אתה רוצה רעיונות איזה טעם לנסות קודם. אני מניח שהטעמים בחבילת Variety הם הפופולריים ביותר, אבל הייתי מכבה תות מנגו לענבים.

אני יודע שפרסמתי את זה בעבר, אבל זה מצרך ארוחת ערב בחיי. בכל פעם שהטורטיות מתחילות להתקשות קצת ו/או שיש לי שאריות חלבון נוספות אני רוצה להגביר את אני מכין אנצ’ילדות מוערמות. הם בדיוק כמו אנצ’ילדות רגילות למעט שכבות ולא מגולגלות.

אני ג’רזי באיירן מינכן משתמש בכל מה שיש ג’רזי בולוניה 1909 לי ביד רבים מהזמן. היום היה זה שאריות עוף מסובב מגורר, גבינת קאבוט חדה, תרד טרי שהיה 16 דקות מהלתי טורטיות תירס.

אני עושה את האתגר בן 24 הימים ובאמת רק מתמקד באכילה בריאה וללא זבל אז הפכתי את אלה לקלה יותר על ידי הנחת גבינה בלבד (לא בשכבות) והוספת התרד. טורטיות תירס בריאים למדי (רק 2 או 3 מרכיבים), העוף הוא חלבון טוב והסלסה היא ירקות מעורבבים. בּוּם. הדבר היחיד שיש לזכור הוא כמה גבינה אתה משתמש.

שכבתי את החומרים עם פחית רוטב טאקו שהיה לי. ואז, אפו אותו עד שהיה חם והגבינה נמסה. כל כך קל.

ומכיוון שאנחנו מצלצלים בדצמבר רציתי לשתף את הריצה האהובה עליי, לאכול ולחזור מחודש נובמבר!

הריצה האהובה עלי

יחסי ציבור חצי מרתון החדש שלי בעיר רבל קניון!

האוכל האהוב עלי

מאפינס דלעת סופר קלים

הפוסט האהוב עלי שאני רוצה לחזור

מדריך מתנה לכל סוג של רץ

מתנות כושר עבור פחות מ- 25 $

שאלה: מה היה הדבר הכי טוב שעשית או אכלת בחודש שעבר?

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *