לא עשיתי את האימון של קים קרדשיאן, אולם רציתי 10 מיילים

שלום! איך היה סוף השבוע שלך? שלי היה עמוס בטונות של ריצה כמו גם אוכל כמו גם נצנצים. רצתי אתמול בבוקר את הרוקנרול של חצי המרתון של לוס אנג’לס, כמו שאולי השתמשתי בהרבה ממנו. אני אשתף את סקירה כללית המירוץ שלי כמו גם תמונות בהמשך, עם זאת רציתי לפרסם כמה מהכיף בסוף ג’רזי מנצ’סטר סיטי השבוע הראשון. (עיין באינסטגרם לתמונות אם אתה רוצה לראות ג’רזי נבחרת אנגליה בכדורגל מדוע אני משתמש בנצנצים.)

ראשון. אני נצרך בענבים. אני רוכש אותם כל יום. ואז, אני אוכל את כולם כמו גם הולך לחנות וגם לרכוש יותר. כל יום. הערה: השטיח מתגלגל מאז שעשיתי אימון לתיקון של 21 יום, כמו גם תמיד לגלגל אותו מהשיטה כדי לפנות מקום.
הסרטונים החדשים ביותר שלי

00:00
08:21
00:51

פגעתי ביום שישי בתערוכת ה- RNR LA Half Marathon. הלכתי מוקדם לנסות כמו גם לנצח את התנועה בלוס אנג’לס. די סורטה עבד בכך שלקח רק 1.75 שעות ללכת 40 מיילים במקום 3 שעות.

ארזתי חטיף למסע …

התערוכה של רוקנרול לוס אנג’לס הייתה עדיין די ריקה כשהגעתי לשם אז עשיתי הליכה מהירה, אולם ניסיתי להידבק לפני שעת העומס בערב שישי.

יצאתי בערב שבת וגם גיליתי את עצמי בחנות סופגניות באמצע הלילה. מוזר בדיוק איך זה קרה.

אבל הסופגניות היו כל כך טריות! האיש טבל את השוקולד הכי טוב כשנכנסתי פנימה! זה היה קסום.

בשבת בבוקר רצתי 10 מיילים בקצב 8:36. זה היה איטי שיצא כמו גם מהיר יותר לחזור הביתה. מצב מזג האוויר היה מדהים לחלוטין לריצה כמו גם רציתי לעשות יותר, אולם חתך אותו בגיל 10 מכיוון שהיה לי 13.1 למחרת.

אחרי הריצה שלי טיילתי עם בן כדי לקבל קפה. הוא תמיד מקבל איזה מאפה של סורטה כשאנחנו הולכים. באותו יום זו הייתה עוגת קפה כמו גם טארט תפוחים. למרבה המזל אף אחד מאלה הוא באמת הריבה שלי אז היה לי ביס אחד כמו גם לגמתי את התה שלי. (כבר אכלתי קפה לפני הריצה שלי.)

(הערה צדדית: זו תזכורת אכילה אינטואיטיבית קצת נהדרת. אני אוהבת סופגניות כמו גם אכלתי סופגנייה בלילה הקודם. מכיוון שאני לא דוחה את עצמי מתייחסת שזה היה פשוט להימנע ממאפה שאני לא ג’רזי נבחרת גאנה בכדורגל אוהב באמת.)

ראיתי את ה- DVD האימון של קים קרדשיאן בחנות 99 סנט. חשבתי להשיג את זה מכיוון שאני כן רוצה קים ק. מגפי, עם זאת אין לי נגן DVD כמו גם אני די מרוצה מגוף החוף שלי לפי דרישה.

זה היה יפה בשבת כמו גם קצת עגום ביום ראשון.

אחרי המירוץ ביליתי הרבה זמן בבית של הורי, כמו גם הלכתי לגבינה של צ’אק אי ליום ההולדת של אחיינית שלי. יש לה תחפושת מקסימה, אולם לא באמת היה במצב רוח ללבוש אותה. היה לי כיף מאוד לשחק איתה את המשחקים.

הסיום הגדול של סוף השבוע היה סיזלר. הייתי כל כך רעב בזמן ארוחת הערב כמו גם השתוקקתי לסלט האגדי ביותר! הכנתי אחת ענקית עם טונות של ביצה קשה. עם מנוודו בצד מכיוון שזה בדיוק איך אנחנו עושים את זה.

*** ערימה על המיילים מתחילה מחר. אינדיקציה כאן למעלה! ***

שאלה: מה היה הדבר הכי טוב שעשית או אכלת או שראית בסוף השבוע?