מרגיש עייף בעבודה? נסה את הטיפים האלה כדי להישאר מלאי אנרגיה

פשוט הסתכלת על לוח השנה שלך ובין דרישות בעבודה לבית, יש לך לוח זמנים די עסוק לנווט. בין אם אתם עובדים מהבית או מוצאים את דרכם למשרד, חיים כאוטיים יכולים להוביל ללחץ, קושי בשינה, ואנשים רבים מוצאים עצמם עייפים במהלך יום העבודה.

לעייפות יש כמה תסמינים כולל מצב רוח, נמנום, אובדן אנרגיה וחוסר ריכוז ג’רזי נבחרת בלגיה בכדורגל ומוטיבציה. וכמובן, אף אחת מאלה אינן תכונות מיטוביות להכיר בעבודתך. עייפות לא רק יכולה לגרום לך להראות פחות אישי ויעיל בעבודה, אלא שהיא יכולה גם להוות סיכון בטיחותי רציני אם אתה עובד במצב מסוכן. בנוסף, עייפות לטווח הארוך יכולה להשפיע על רווחתך הרגשית והפסיכולוגית. חשוב להיות מודע לעייפות שלך, ובמידת הצורך, להביא אותה לידיעת הרופא שלך.

להילחם בעייפות ולהתמודד עם גורמי אורח חיים, הנה כמה טיפים.

אנרגזרים מהירים

פרצי אנרגיה קצרים יכולים להגיע ממגוון מקורות:

אכלו חטיף המשלב פחמימות וחלבון מורכבות.
צא לטיול מהיר כדי להניע מחדש את כל גופך.
בצע מיני-מדיטציה, באמצעות פרימיום או פשוט בתכונת הרגיעה בשעון שלך. הפגישה הקצרה הזו של שתי דקות מאפשרת לך להירגע ולהרגיש יותר בשליטה.
שתו כוס מים. הידרציה יכולה לעזור לך להרגיש ערנית יותר, בדומה לקפאין.

שינויים באורח החיים

ניצל הזדמנות להילחם בעייפות לטווח הארוך על ידי שילוב שינויים אלה באורח החיים הבריא:

צמצם את הקפאין שלך למשקאות אחד לשני קפאין ביום. שתיית הממריץ בשלב מוקדם של היום מפחיתה את האנרגיה בשעת לילה מאוחרת.
חסוך את האנרגיה שלך לדברים שאתה רוצה ג’רזי נבחרת קרואטיה בכדורגל לעשות, כמו לשחק עם הילדים שלך או לרקוד במטבח שלך. צורה זו של פעילות גופנית תעזור לתדלק אותך.
קבע גבולות על כל אחד מהיומנים שלך כדי לעזור בניהול הלחץ שלך באופן קבוע.

שפר את הרגלי השינה שלך

באופן כללי, עייפות נגרמת על ידי כמות גרועה או לא מספקת של שינה. כדי לעזור בשיפור תחום זה בבריאותך, כיוון 7 עד 8 שעות ללילה, גם אם זה אומר לסדר מחדש את לוח הזמנים שלך.

צור סביבת שינה איכותית באמצעות בקרת טמפרטורה, רמות רעש ותאורה.
השתמש בתכונות שינה כדי ליצור לוח זמנים של שינה יעד כדי להתעורר ולנוח באותו זמן לאורך כל השבוע ובסופשבוע.
הגבלו ממריצים ידועים כולל קפאין, אלכוהול, ארוחות גדולות או פעילות גופנית נמרצת קרוב לשינה.

הצהרת אחריות: ניתן לקשור עייפות לנושא רפואי בסיסי, למצב פסיכולוגי או להפרעות שינה. שקול לראות את הרופא שלך לבדוק אם זה חל עליך, במיוחד אם מידע זה לא מקל על העייפות שלך.

מידע זה מיועד למטרות חינוכיות בלבד ואינו מיועד כתחליף לאבחון או טיפול רפואי. אסור להשתמש במידע זה כדי לאבחן או לטפל בבעיה או במצב בריאותי. בדוק תמיד עם הרופא שלך לפני שינוי הדיאטה שלך, שינוי הרגלי השינה שלך, נטילת תוספי מזון או התחלת שגרת כושר חדשה.

אשלי ר. מילר

אשלי ר. מילר, מאמן הבריאות והבריאות המועצה הלאומית, הוא מומחה קליני בכיר ב- Fitbit. היא מתמחה בחינוך אנשי מקצוע בתחום הבריאות כדי לספק את הגישה המקיפה ביותר לשינוי התנהגות בריאותית מלידה ועד סוף החיים באמצעות שפה מבוססת כוח ומרכז אדם. כאשר היא לא דוגלת במשתמשים בפיטביט, ניתן למצוא אותה בקיאקים ג’רזי נבחרת מקסיקו בכדורגל באוקיאנוס האטלנטי או לרכוב על אופניים ברחבי צפון קרוליינה.

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *