סגל מקמברידג ‘שוכר את קרלה ורריאל-קרקר, מקים קבוצת תרגול המשרתת ספורט, בילוי, שעשוע, כמו גם תעשיות אירוח

סגל מקמברידג’, חברת התדיינות לאומית שהוסיפה את המשרד הראשון שלה בפלורידה בחודש שעבר, הודיעה כי קרלה ורריה -קרקר הצטרף למשרד כבעל מניות במשרד ניו יורק. היא תוביל קבוצת תרגול המתמקדת בספורט, בילוי, שעשוע, כמו גם תעשיות אירוח.

Varriale-Barker, מנוסה כמו גם יצירתי, יש תיק של לקוחות בענפים הנזכרים, החל מצוותי בייסבול מקצועיים כמו גם חובבים ועד פארקי שעשועים למרכז האמריקני לסספורט (ארגון שהוקם על ידי הקונגרס כדי לטפל בפגיעות מיניות, בריונות, כמו גם התנהגות שגויה אחרת) כמו גם בתנועה האולימפית בארה”ב כמו גם בתנועה הפראלימפית.

“כחברת התדיינות לאומית בולטת, אנו תמיד מחפשים עורכי דין דינאמיים מוכנים למשפט החולקים את המחויבות שלנו ג’רזי מועדון ספורט אינטרנסיונל לשירות לקוחות,” אמר מארק קריין, בעל המניות של סגל מקמברידג ‘. “לקרלה יש מוניטין אדיר כמתדיין כמו גם מדריכה בניו יורק, ניו ג’רזי, כמו גם מעבר, מה שהופך אותה להתאמה נהדרת לסגל מקמברידג ‘כשאנחנו ממשיכים לצמוח כמו גם לגוון את ניו יורק כמו גם למשרדי ג’רזי סיטי. בנוסף להרחיב את נוכחות קו החוף המזרחי הרחב שלנו, כולל Ft החדש שלנו. משרד לאודרדייל. ”

Varriale-Barker אמרה שהיא רוצה להצטרף לחברה דינאמית עם ספסל עמוק כמו גם תרבות חיובית.

“סגל מקמברידג ‘מעניק ללקוחותיי תמיכה גדולה יותר במדינות, כולל ניו ג’רזי, שם הם נמצאים,” אמרה. “זה ערך מוסף עבור הלקוחות שלי. כשהתחלנו לדון בסינרגיות בתחומי תרגול אחרים, ידעתי שסגל מקמברידג ‘מוקדש לפיתוח תרגול זה. העובדה שלמשרד יש גם מחויבות לשירות ציבורי כמו גם למגוון כמו גם לכלול

חשוב לי גם לי, כמו גם את ההחלטה להצטרף למשרד קל. ”

מנוף הציע שהתחושה הייתה הדדית.

“התרגול המשגשג של קרלה חופף לרבים מאזורי ההגנה על האחריות שלגביהם סגל מקמברידג ‘ידוע היטב,” אמר. “יחד עם ג’רזי נבחרת צרפת בכדורגל זאת, תחומי המומחיות הייחודיים שלה, כמו התרגול המוצלח ביותר שלה בספורט, בילוי כמו גם תעשיות שעשועים, מציגים את משרדנו עם הזדמנויות מצוינות לצמיחה כמו גם לגיוון. אנו שמחים שקרלה תפתח את התרגול שלה בתוך הפלטפורמה הלאומית שלנו. ”

משקיפים בתעשייה, כמו מתקני ספורט כמו גם עורך החוק בראשי גיל פריד אמרו כי המהלך היה win-win עבור שני הצדדים.

“מה שסגל מקמברידג ‘נכנס לקרלה הוא מישהו כל כך ייחודי שהיא יכולה לכסות מגוון רחב של נושאים משפטיים בעומק כמו גם בהירות,” אמרה פריד, פרופסור לדיני ספורט וכן יו”ר המחלקה לניהול הספורט באוניברסיטת גן עדן חדש. “יש לה ידע ייחודי בהגנה על מקרי אחריות למקום (יש לה הצלחה בולטת במקרי הרגלים של צופים), ניסוח ויתורים הניתנים לאכיפה, משחרר כמו גם הסכמי שיפוי, וכן יש לה תשוקה אמיתית לצד החברה של הספורט , בילוי, כמו גם תעשיות אירוח.

“עם המשרד החדש שלה, אני חיובי שהיא תוכל למנף את חוויית העבר שלה, עם זאת יותר מזה, עורכי הדין של משרקה כמו גם הלקוחות יבינו ג’רזי ווטפורד כיצד היא נכס נהדר, עמית, כמו גם מנטור.”

התשוקה של Varriale-Barker לתחום משתרעת על האקדמיה

בוגרת אוניברסיטת בוסטון כמו גם בבית הספר למשפטים בניו יורק, היא לימדה דיני ספורט וכן אתיקה בתכנית לניהול הספורט באוניברסיטת קולומביה מאז 2008. Varriale-Barker הותיר רושם על סקוט רוזנר, המנהל האקדמי של התוכנית לניהול ספורט ב- אוניברסיטת קולומביה וכן פרופסור לתרגול מקצועי.

“יותר מכל, מה ששמתי לב אליו הוא התשוקה שהיא מביאה לא רק לנושא, עם זאת,” אמר פרופסור רוזנר. “באמת אכפת לה מהתלמידים שלה באופן שאתה לא יכול לזייף. היא מביאה את זה כל לילה לכל כיתה. כשאתה משלים, כמו שיש לך עבודה יום, קשה תמיד למצוא את התשוקה הזו. זה לא המצב עם קרלה. ”

Varriale-Barker הוא חבר פעיל בארגונים מקצועיים, כולל התביעות וכן ברית ניהול ליטיגציה (CLM) וכן איגוד השעשועים והפנאי הבינלאומי, בע”מ (איגוד עורכי דין ללא מטרות רווח כמו גם אנשי מקצוע אחרים אשר עוסקים באופן פעיל בייצוג האינטרסים של השעשוע כמו גם תעשיות הפנאי), כמו גם באיגוד עורכי הדין בספורט. לשכת עורכי הדין האמריקאית פרסמה את מאמריה המתייחסים לשוויון מגדרי כמו גם לתפקיד החסות כמו גם חונכות במקצוע המשפטי. היא מתפרסמת לעתים קרובות בספורט מקצועי כמו גם בחוק כמו גם במתקני ספורט כמו גם בחוק כמו גם בחוק ספורט רבים אחריםכתבי עת.

השתתפות בתעשייה זו רק שיפרה את עומק הידע שלה בדיני הספורט, דבר שפרופסור רוזנר מתפעל ממנו.

“היא בסופו של דבר הייתה מומחית בתחומים רבים של דיני ספורט”, אמר. “כמה דוגמאות טובות לכך יהיו סוגיות משפטיות בענף הכרטיסים כמו גם בעסקי פארק השעשועים. הם שני תחומים שונים למדי. כמו כן, מכיוון שהיא מתאמנת יום דיני ספורט, יום בחוץ, כמו גם מחקר מהיר להפליא, קרלה גילפה נישה באזורים אלה כמו גם רבים אחרים. ”

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
אימייל

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *