מתכון קינוח: שיבולת שועל וצ’יה שוקולד חמאת בוטנים עם פירות יער

שיבולת שועל זו כמו גם פודינג שוקולד צ’יה ארוז בחלבון, סיבים, נוגדי חמצון, כמו גם שומנים בריאים. בנוסף, זה כל כך פשוט לזרוק יחד!

השילוב של יוגורט יווני, זרעי צ’יה, חלב, כמו גם חמאת בוטנים אורזים אגרוף חלבון במתכון זה, כמו גם ישאיר אתכם בתחושה מרוצה כמו גם מלאה באנרגיה. בינתיים, שיבולת שועל, זרעי צ’יה, כמו גם פירות יער הם מזונות עשירים ג’רזי פ.ס.וו. איינדהובן בסיבים שימלאו אתכם במהירות וכן ישמרו לכם.

הפטל כמו גם האוכמניות טעימות, מזינות, כמו גם מספקות מנה בריאה של נוגדי חמצון, המסייעים להילחם ברדיקלים חינם בגופך, כמו גם יכולים לשפר את החסינות שלך.

וכדי להעלות את הכל, זרעי צ’יה הם מזון-על עשיר בתזונה כמו גם מורכבים מאומגה 3 בריאים בלב. בנוסף, יש להם השפעות אנטי דלקתיות, כמו גם מקור מצוין לסיבים.

מתכון קינוח מהיר, קל, כמו גם טעים, בטוח שבסופו של דבר יהיה חיוני במקרר שלך.

רכיבים:

1/2 ג’רזי פיינורד כוס שיבולת שועל
1 כף זרעי צ’יה
1/2 כוס (4 גרם / 125 גרם) לא שומן, יוגורט יווני רגיל
1/2 כוס (4 גרם / 125 מ”ל) חלב שאינו שומן
1 כף אבקת קקאו
1 כפית סירופ מייפל
1 כף חמאת בוטנים, אין מלח או סוכר נוסף
1/2 כפית תמצית וניל טהורה
1 כוס פטל כמו גם אוכמניות

הוראות:

הוסף מרכיבים, למעט הפטל כמו גם אוכמניות, לצנצנת או מיכל של מייסון עם מכסה מצויד היטב. מערבבים לשילוב, מכסים, כמו גם למקרר בין לילה או עד חמישה ימים. למעלה עם פטל כמו גם אוכמניות כמו גם מטפטפים עם חמאת בוטנים לפני ההגשה.

עושה 1 הגשה.

עובדות תזונה (למנה):

קלוריות 559

חלבון 29 ג’רזי נבחרת ספרד בכדורגל גרם

סך הכל שומן 19 גרם

שומן רווי 2.7 גרם (13.5% DV)

כולסטרול 8 מ”ג

פחמימות 71 גרם

סיבים 16.9 גרם

סה”כ סוכרים 25 גרם

הוסיפו סוכרים 4 גרם

נתרן 141.5 מ”ג

מידע זה מיועד לתפקודים אקדמיים בלבד, כמו גם לא נועד כתחליף לאבחון או טיפול רפואי. אסור לך להשתמש במידע זה כדי לאבחן או לטפל בבעיה או במצב בריאות ובריאות. בדוק תמיד עם הרופא שלך לפני ששינוי הדיאטה שלך, שינוי הרגלי השינה שלך, נטילת תוספי מזון או התחלת שגרת כושר גופנית חדשה.

בריטני דונובן

בריטני דונובן היא סופרת ספרי בישול כמו גם סופרת בלוגי דרך חיים עם התלהבות מאוכל כמו גם כושר. היא מאמינה שחיים של כיף, בריאות ובריאות, כמו גם בריאות, ניתן להשיג על ידי ביצוע הדברים של הדברים כל יום שעושים את ההבדל. היא נהנית מקיקבוקסינג, לקישוט, לצלם מתכונים חדשים כמו גם מחגיגות ריקוד באזור המטבח עם בעלה. היא מתגוררת בסקרמנטו, קליפורניה.

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *