האם ניתן לשמור את הקולומבוס הקלאסי של ארנולד בשנת 2021?

מאת מאט ווייק

בזמן כתיבת הפוסט הזה (אמצע אפריל), ארנולד קלאסיקה ארה”ב, המתקיימת בדרך כלל בקולומבוס, הו, טרם הודיעה מתי הם יקיימו את האירוע שלהם בשנת 2021. יש לזה המון אנשים תוהים אם אפילו נעשה זאת ראו שהוא נערך השנה בכלל. נראה כי ג’רזי צ’לסי ארנולד אוסטרליה הוא הקלאסיקה היחידה האחרת שדחה את האירוע שלהם.

בינתיים, אתר פסטיבל הספורט של ארנולד מונה כי ארנולד אפריקה, ארנולד אירופה, ארנולד בריטניה וארנולד דרום אמריקה כבר מתוכננים ועדיין מתקדמים עם האירועים שלהם לשנה (לפחות בשביל אידיאלי עכשיו). עם כל מה שקרה בשנת 2020 עם קולומבוס ארנולד קלאסי, יתכן מאוד שההצגה לא תתקיים. למה? בואו נעבור על הנמקותי ונחצה את אצבעותינו שאני טועה.

האם הקולומבוס הקלאסי של ארנולד סיים?
אם אתה זוכר מה קרה בקולומבוס ארנולד קלאסי 2020, זה היה אשכול אפי*CK, בלשון המעטה. למעשה, הרבה מאיתנו מנסים לשכוח לחלוטין את כל מה שקרה בשנת 2020.

עם זאת, שוב הספיקה, שוב, שוב קדימה ואחורה בין המארגנים לעיר קולומבוס כדי לשגע לא רק את האוהדים אלא גם את הספקים. ספקים מרחבי העולם משלמים כסף טוב כדי שיהיה לו דוכן במה שמכונה לעתים קרובות הכושר הגדול ביותר ותערוכת פיתוח הגוף בעולם.

ברגע האחרון, קולומבוס קיבלה החלטה למשוך את התקע בתערוכה ולא לאפשר לפתוח את הדלתות לקהל בו אנשים מרחבי העולם נוסעים לנסות מוצרים חדשים, לטעום דוגמאות, לקבל מבט של המועדפים עליהם מותגים וספורטאים, ג’רזי טיחואנה ומתנדנדים עם כושר אחר בעל אופקים אחרים וחובבי פיתוח גוף. בעוד שההזדמנות עדיין הייתה שם כדי שהאוהדים יראו את המופע, הספקים קיבלו את הפיר. עבור רבים, זהו זמן לנסות להגדיל את העסק שלהם, להכניס דגימות לידי הצרכנים ולהשיק מוצרים חדשים כדי להתרגש.

מכיוון שהספקים שלחו את מוצריהם לפחות שבוע לפני המופע, לא הייתה להם דרך לשנות במהירות את הכיוון ולעצור את המשלוח שלהם להעביר לקולומבוס. מפיצים ומותגים בינלאומיים התקשו עוד יותר מכיוון שזה עולה כמעט זרוע ורגל רק כדי לשלוח את המוצר מחו”ל, שלא לדבר על עלות המוצר ואת התא המשמעותי שנבנה.

בעוד ש”ניסה “של ארנולד” ניסה “לעשות כל שביכולתם כדי להפוך ג’רזי נבחרת פולין בכדורגל את זה לאידיאלי עם הספקים לאחר שהאמר להם בתחילה שהם לבד וצריך לשלם כדי שהכל ישלח, ייהרס ותשלום ביתן שלהם יוחזק, הוא עזב טעם רע בפה. למעשה, הרבה מהספקים חשו לא מכובדים אחרי כל שנותיהם תומכים באירוע – ובצדק.

מקדמי הקולומבוס של ארנולד קלאסית שלחו דוא”ל ששותף עם כמה מאיתנו בשנה שעברה שבאמת לא ענה על הרבה מהשאלות שהיו לאנשים, ובמקרים רבים, מה שהם קראו מהתקשורת שלהם עיצברו חלק טוב מהם כבוי.

הקולומבוס של ארנולד קלאסי עיוור על ידי העיר שלהם, שאני בטוח שהיא מייאשת מספיק, אבל אז על זה, הם היו צריכים להבין מה לעשות עבור כל מכירת הכרטיסים והספקים ששילמו כסף טוב כדי להיות שם ו אפילו החנויות, המלונות והמסעדות בקולומבוס נדפקו מהעסקה כשהם בולטים באירוע זה כדי לעזור להם להישאר בשירות בהתחשב בכך שזה תיקו משמעותי. העיר קולומבוס איבדה מיליונים בגלל כל זה.

בעוד שהוחזרו במלוא החזרים במלואם, זה לא היה המקרה עבור הספקים. אחוזים הושלכו לשם ממה שהם יכלו לקבל החזרים כספיים, והאפשרות האחרת הייתה שהם יוכלו לגלגל את הכסף ששילמו עבור שטח תא לאירוע 2021 – מה שמוביל אותנו למחלוקת הבאה שלנו. מתי אפילו יוחזק הקולומבוס הקלאסי של ארנולד קלאסי משנת 2021 (אם בכלל)?

רבים מהמותגים שאני ידידותי איתם ודיברו איתם קשורים למה שקרה בשנת 2020 ציינו שהם לעולם לא ידרכו רגל אחר בתערוכת קולומבוס קלאסית אחרת. ואלה מותגים שתמכו באירוע במשך שנים. הם העבירו לי שניהול המצב היה כה עני ומטופח עד שהם מעדיפים להוציא את כספם במקום אחר (ואני לא בהכרח מאשים אותם).

לכן, עם הבלגן שארנולד קלאסית קולומבוס טופלו, זה לא לגמרי מחוץ לתחום שאולי אין להם מספיק ספקים שרוצים להופיע אפילו להרוויח מהתוכנית. וכפי שאנחנו יודעים, כסף גורם לעולם להסתובב וכשהכסף נעצר, כך גם כל מה שסביבו. אם קולומבוס ארנולד קלאסי לא יכול להמציא את הכספים אפילו לקיים את האירוע, יתכן שהם תשאול אם שווה אפילו לקבל את זה.

עם זאת, החיסרון של אי -המופע בשנת 2021 בגלל היעדר כספים, עם זאת, יכול להיות בעל השפעה שלילית מתמשכת. איך זה? ובכן, אם מותגים יתחילו להקצות את ההוצאה והתקציב שלהם לתוכניות אחרות, איפה זה משאיר את ארנולד קלאסית קולומבוס בשנת 2022 אם כולם כבר היועברו לתוכניות ותערוכות אחרות? אני אפילו לא בטוח באותה נקודה שארנולד עצמו יכול למשוך “אני אחזור” ולהיות מסוגל להחזיר אנשים לקולומבוס להתקדם. יכול להיות שזה יכול להיות סוף הקולומבוס הקלאסי של ארנולד? אני לא חושב כך, אבל זה ייקח הרבה עבודה כדי לגרום לאנשים לחזור, לדעתי.

אתה צריך גם להסתכל על מה שעשה דוויין ג’ונסון עם אתלוקון. אתלטיקון כבר נדחה בשנת 2021 והעביר את התאריך לשנת 2022. אתלטיקון יכול היה להיות המופע המודר ביותר שנכנס לשנת 2021, ועם זה נדחף שנה נוספת, מה שלא יגיד הקולומבוס הקלאסי של ארנולד לא עוקב אחר כך עד שהם יכולים להבין איך לצעוד קדימה?

עם מופעים שכבר מתוזמנים ל- Q3/Q4 משנת 2021, שם בדיוק יכול הקולומבוס של ארנולד קלאסית כדי שזה יהיה הגיוני? זה מוקדמות אולימפיה, אבל כידוע, האולימפיה הועברה ל-7-10 באוקטובר והיא תיערך באורלנדו, פלורידה השנה-צעד מעניין בהתחשב בכך שהוא נערך בלאס וגאס, NV כל עוד אני זוכר עד השנה שעברה.

יהיה מעניין לראות איך כל זה מסתדר. אם קולומבוס ארנולד קלאסי אכן מתרחש השנה, האם אתה מתכנן לעשות במהירות סידורים כדי שתוכל להשתתף? הודע לנו על המחשבות שלך בתגובות.

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *