הישאר בצורת חגורת ריצה לא מקפיץ כמו כן מחזיק בכל מה שאי פעם

שלום! היום יש לי הערכת וידאו מהירה של חגורת ריצה חדשה שהיא מדהימה להפליא כמו גם קוד שיעור הנחה שיצאו איתו יחד.

אבל ראשית … רצתי (עם החגורה המצוינת לעיל) הבוקר בגשם הסוצאלי. זה קר כאן! כמו גם גשום. איפה אני?
הסרטונים הכי עכשוויים שלי

לפני שהיינו סקירה זרים
לפני שהיינו זרים על ידי ביקורת הספרים של רנה קרלינו.
מחשבות מהירות כמו גם הצעות לספרי שמע. הסיפור, המספר, הערכה כמו גם הרבה יותר על סדרת האזנה נהדרת.

עוד סירטונים

0 שניות של 9 דקות, 42 שניות

הבא בתור
יום אימוני מרתון 4
01:21

לחיות
00:00
08:21
09:42

כמו כן, אני פוגע ברפה כדי לאסוף את בן משדה התעופה. תנועת האינטרנט הייתה מעבר למגוחכת. שיטה דרך שיטה מעבר. אני אפילו לא רוצה לחיות מחדש את הכאוס שזה היה להשיג אותו.

הוא קפץ מהמכוניות והמשאית כדי לגרור את הענף הזה מהרחוב כמו אדם גדול ליל. זה היה הרעיון שלי אז גם אני אדם נהדר?

אני מרגיש שאם אתה צריך לשאול שסביר להניח שזה ‘לא’.

הישאר בכושר מפעיל וידאו חגורה CO וכן הנחה

דיברתי עם האנשים הגדולים בשהייה בכושר רצה כבר זמן מה. הם מציינים שחגורת הריצה שלהם היא אנשים מיוצרים במיוחד עם עקומות, שעניינו אותי. אז הסכמתי לנסות את זה.

אני מרגיש שהרבה עסקים באביזרים מפעילים מייצרים הרבה מוצרים שונים, עם זאת הישאר בכושר פשוט גורם לחגורות ריצה. זהו זה. כמו גם הם באמת מתגאים בכך שעושים חגורה מצוינת שיש לה הרבה כיסים כמו גם אזור וגם לא מקפיץ. השתמשתי בכל שבוע בפלורידה לאורך 10 מיילים בכל פעם.

קשה באמת לראות בדיוק כמה הדחיסה גדולה בלי הרבה יותר חזותיים אז הכנתי סרטון מהיר תוך שימוש בחגורה. בדוק את זה בהתחשב בכך שאני נראה כמו מוזר עם חגורת ריצה …

הישאר בכושר ביקורת וידאו בווידיאו

האנשים הגדולים מלהישאר בכושר מפעילים משתמשים במבקרים RER שיעור הנחה עם קוד: חזור

החגורה היא 33.75 $ (עם ההנחה), שעשויה להיראות מעט יקרה עם זאת אני משתמשת בחגורת ריצה בכל פעם שאני רצה כדי להחזיק את הטלפון שלי כמו גם את צ’פסטיק. בימי ריצה ארוכים יותר אני אורז את זה עם הרבה דברים אחרים (כמו פיצה כמו גם מגזינים). כמו גם זה עובד גם כחגורת הידרציה. בדרך כלל אני לובש את חגורת הריצה שלי במשך שבוע, כמו ג’רזי הופנהיים גם מכבסת אותה כמו גם תלות יבש כך שהיא תימשך לנצח.

בעיקרון, אני מאמין שזה בהחלט שווה את זה. ניצלתי חגורות אחרות שהקפיצו הרבה בעבר, כמו גם זה מתסכל להפליא, כמו גם להסיח את הדעת כדי לשנות באופן קבוע אמונים בזמן שאתה רץ. כמו שהם מציעים הבטחה בחזרה של 60 יום, כך שאם אתה מקבל את הגודל הלא נכון או שאתה לא מרוצה ממנו – אתה יכול להחזיר אותו.

בדוק את Stoce in ג’רזי ולנסיה Shape Running Co לקבלת מידע רב יותר על חגורות הריצה שלהם כמו גם על אפשרויות צבע. השתמש בקוד שיעור הנחה: חזור

*אני משתמש בגודל הקטן בתמונת הריצה וגם ניסיתי גם את המדיום (זה זה בסרטון). שניהם במצב די טוב כמו שהם לא מקפצים. אם אתה מביא הרבה דברים כבדים כמו גם לא אכפת לדחיסה נוספת, אני עשוי לבחור בגודל הקטן יותר אם אינך בטוח. אבל, עליכם לציין שכאשר ניצלתי ללבוש חגורה שיש לה להקה, אתה עלול להדק הייתי מהדק את ג’רזי ריאל סוסיאדד כל השיטה מכיוון שאהבתי את זה מרגיש טוב יותר.*

שאלה: בדיוק איך אתה מביא את ‘הדברים’ שלך כשאתה רץ?

פרסום זה ממומן על ידי Stay in Shape Running Co. כל הדעות הן שלי.

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *