מתכון תבשיל בטטה הוא המועדף עלי

שלום! בדיוק איך זה הולך השבוע? מה שלומך בדיוק עם ערימה על המיילים ?? אני מנסה לערום אותם מכיוון שאני מתכנן לאכול הרבה קדירה תפוחי אדמה נפלאה כמו גם את העוגה כמו גם כל כל דבר אחר השבוע! אני משתף למטה את מתכון תבשיל תפוחי האדמה הנפלא של נינה.

אבל ראשית, בואו נדבר לרוץ! מצב מזג האוויר בסתיו הוא שלמות לריצה. זה נהדר כמו גם נהדר בבוקר, עם זאת מתחמם כפי שהוא יגיע מאוחר יותר ביום. עשיתי היום 9 מיילים.
הסרטונים הכי עכשוויים שלי

רעיון ריצה הישאר בריא במהלך התפרצות COVID19
רעיון לריצה להישאר בריא במהלך התפרצות נגיף הקורונאווי. האם אתה יכול לרוץ כמו גם ללכת החוצה במהלך השהות בהזמנת הבית? הנה טיפ שיסייע לך למנוע לגעת בעסקה שלך …

עוד סירטונים

0 שניות של 2 דקות, 25 שניות

הבא בתור
אתלטה ריצה סקירה קצרה. Mp4
08:21

לחיות
00:00
08:21
02:25

אני קובע זאת כל שנה, עם זאת זה כל כך נכון להפליא – חג ההודיה הוא היום המועדף עלי בשנה. אני אוהב את זה!! אני אוהב שזה יום רק כל עניין של תודה כמו גם לאכול אוכל. אני אוהב אוכל כמו שאני אסיר תודה להפליא על כל הברכות שלי.

כל שנה אני מכין תבשיל תפוחי אדמה נפלא כמו גם תבשיל לחם תירס ליום טורקיה. המתכון המקורי של קדירת לחם התירס הגיע מאמא של החבר לשעבר שלי. כשהיה לי את זה חג ההודיה הראשון שלי איתם ג’רזי סאות’המפטון היה לי אותו, כמו גם התחננתי מייד למתכון כמו גם שהפכו אותו לשנה מאז. אני אפילו עושה את זה בחג המולד כמו גם בחג הפסחא כמה שנים!

מתכון לקדינת לחם תירס

תערובת לחם תירס 1 קופסה (ניצלתי את כל מה שמגדיי ל- TJ)

2 ביצים

8 אונקיות. יוגורט יווני או שמנת חמוצה

1 יכול תירס, סחוט

1 יכול תירס מוקרם

2 חמאה מומסת

הוראות: חם מעל 350 מעלות. מערבבים את כל החומרים. שופכים פנימה קדירה משומנת (8 × ג’רזי נאפולי 8 או דומה) וכן אופים בערך 40-45 דקות או עד להגדרת.

תבשיל תירס תירס הערות: *אני מכפיל את המתכון בכל פעם שאני מכין אותו, ולכן אני משתמש בארוחת אפייה גדולה יותר כמו גם אפייה למעלה משעה.

המתכון אמור להיות משולב בקופסת לחם תירס ג’יפי או בגודל דומה. אם אתה משתמש בקופסה גדולה יותר (כמו אלה מ- TJ’s) יתכן שתצטרך להוסיף חצי כוס חלב ג’רזי נבחרת אוסטרליה בכדורגל כדי לדלל אותה.

__________________________________________

העדיף האישי שלי הוא תבשיל תפוחי אדמה נפלא. הנינה שלי עשתה את זה לכל חג ההודיה (לרוב בני משקי הבית שלי יש ארוחת חתימה משלהם שהם מביאים). אהבתי את זה בהתחשב בעובדה שאני קטנה. שנה אחת היא עמדה להיות מחוץ לעיר לחג ההודיה, כך שהיא עשתה את זה מראש כמו גם הורידה אותה. כמו גם כמה שנים אחר כך כשהיא התכוונה להיות עם משק הבית של הנינו שלי לחג ההודיה, ביקשתי ממנה את המתכון כדי שאוכל לעשות את זה.

עכשיו אני עושה את זה מדי שנה כמו גם מביא את המנהג כמו גם טעימות. זהו מתכון קדירת תפוחי אדמה נפלא להפליא, עם זאת אנו מעלים אותו עם פקאן כמו גם סוכר חום במקום מרשמלו.

מתכון תבשיל בטטה:

מרכיבי בטטה:

2 קילו תפוחי אדמה נפלאים

3/4 כוס סוכר גרגירי

1/4 כוס חלב אידוי דל שומן

3 כפות חמאה

2 ביצים גדולות

1/2 כפית מלח

1 כפית תמצית וניל

ציפוי:

1 כוס פקאן קצוצה

1 כוס סוכר חום, ארוז

1/2 חמאת מקל, טמפ ‘שטח

1/2 כוס קמח

1 כפית מלח

הוראות: לשטוף, לנקב כמו גם לעטוף תפוחי אדמה נפלאים בנייר כסף. אופים ב -350 מעלות כשעה או עד רכה. תן קצת קצת וגם לקלף את העור. לרסק אותם כמו גם לערבב עם מרכיבים אחרים. מקציפים עם מערבל יד. שופכים לקדרה משומנת. מערבבים יחד מרכיבים ציפורים. מפזרים מעל הקדרה. אופים ב -350 מעלות למשך 35-40 דקות או למעלה עד שהטופינג חום כמו גם מדהים.

הזוכה בבדיקת הבדיקה בשבוע שעבר IS: פייג ‘!!!

המשך בעבודה הנהדרת! אני אוהב לקרוא את כל הצ’קים שלך. אם אתה מתקשה למוטיבציה לבדוק את ההערות כמו גם צ’ק-אין מהשבוע שעבר כאן. לא כולנו פוגעים ב 100% מהיעדים שלנו, עם זאת אנו מנסים 100%. אל תספק. זה השבוע האחרון.

ערמה על המיילים בדוק פנימה!

אימון ביום שלישי האחרון !! מה אתה עושה?? זה יהיה שבוע קשה להגיע לאימונים מעולים עבור הקוראים האמריקאים שלי. בדיוק איך אתה מתגבר על המכשולים ??

היכנס עם הערימה שלך בעדכון המיילים!

שלח לי את חוברת העבודה

1save

שיתוף הוא אכפתיות!

1
פִּין

לַחֲלוֹק

צִיוּץלַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *