בואו נדבר על התמוטטות, לא על ההתמוטטות הרגשית האישית שלי עם זאת הפודקאסט

שלום! איך הולך? חג המולד כמעט כאן! האם אתה מוכן? אני לא. חזה! עדיין יש לי כמה מתנות לרכישה כמו גם אפייה. אני דרישה לעלות על זה (בקרוב לא הכי טוב בשנייה הזו). ראשית מאוד חיוני לרוץ כמו גם לאכול. כמו גם חזור.

מצב מזג האוויר עדיין קריר כאן, אולם לא קפוא כמו יום ראשון. הבוקר נכנסתי בערך 7 מיילים, אולם הרגליים שלי הרגישו כבדות מאוד. פשוט לא הרגשתי את זה היום.
הסרטונים החדשים ביותר שלי

ספר זיכרונות של ג’סיקה סימפסון – סקירת ספרים פתוחים
סקירה של ספרה החדש של ג’סיקה סימפסון – ספר פתוח. הזמרת כמו גם היזמית שופכת טריקים כמו גם מאחורי הקלעים מפתיעים את כולם בספר הזכרונות שלה.

סקירה של הספר הנשמע – ג’סיקה סימפסון קוראת אותו בעצמה! בנוסף יש מנגינות תועלת כשאתה מקבל את גרסת השמע!

עוד סירטונים

0 שניות של 6 דקות, 5 שניות

הבא בתור
מסיכת פנים לריצה או הליכה מחוץ לטיפים
07:15

לחיות
00:00
08:21
06:05

אני מצער שסיימתי את ג’רזי אברטון הפודקאסט של הפירוק, כמו גם עכשיו צריך לגלות משהו אחר להאזין לו תוך כדי ריצה. אני מאמין שאוכל לקבל המלצה אחת נוספת מהפודקאסט של סופרי העבירה הפלילית למרות שהם רק 1 עבור 3 על הצעותיהם:

סדרת HBO הלילה סיפקה לי פחד לילה אגדי – אני עדיין קצת טראומה מהתגובה שלי בעצם. ברצינות.

הלילה של – כיתה: מושעה מבית הספר.

אנקירר סינסינטי האשים את הפודקאסט היה מעט מאכזב. אין באמת שום דבר מרתק במיוחד או לעומק לדבר עליו – זה רצח שהתרחש 30 שנה אחורה ללא מידע חדש, כמו גם אף אחד לא הורשע בפשע. הסוף. שם, עכשיו אתה לא צריך להקשיב לזה.

נאשם – כיתה: ג. זה לא נשא אותי, עם זאת גם לא הושקתי מאוד באף אחד במצב.

בחדשות אוכל …

אין לי שום סוג של תמונות של ארוחת בוקר. עם זאת אכן עשיתי ארוחת ערב המצאתית במיוחד אמש תוך שימוש במוצרי מזווה. הכנתי ארוחת אטריות בסגנון תאילנדי עם רוטב בוטנים כמו גם ירקות קפואים כמו גם פטריות משומרות.

כמו כן הכנתי חבורה גדולה של ברוקולי קלוי שאני הולך לקחת לארוחת הערב של משפחתי. עם זאת, בסופו של דבר סגרתי את הרגע האחרון מאז שבן זוגי בעבירה פלילית היה חולה כמו גם לא רציתי להסיע את כל השיטה לסולו BFE. Womp Womp Woooooomppp.

מחשבות פירוק

השלמתי את הפודקאסט של הפירוק אתמול. כל הסדרה הייתה מרתקת כמו ג’רזי ספורטינג בראגה שאני רוצה לשתף את המחשבות שלי. אם אתה נכנס לפודקאסט זה אנא השאר תגובות כדי שנוכל לשוחח על זה.

הפודקאסט של עונה 2 עונה עוסק במותו של קופר האריס. הוא הושאר ברכב חם כל הזמן 18 ביוני 2014 על ידי אביו, ג’סטין רוס האריס. הפודקאסט מכסה את המשפט כמו גם בעיות סביב המקרה.

– לא הבנתי הרבה על המצב לפני שהאזנתי לפודקאסט. ראיתי כמה נקודות מהותיות בחדשות כמו גם הבנתי שג’יי האריס עשה כמה דברים רישומים. כמו כן ראיתי קליפ שאשתו לשעבר העידה על המקרה.

– אני מאמין שג’יי האריס הוא חתיכת שטויות לכל ההודעות כמו גם להתחבר כמו גם לרמות. אבל, אני לא מאמין שזה מרמז שהוא יעשה דבר כדי לפגוע בבנו. הוא הוסח מאוד באותו בוקר/כל היום מאז שהעביר מסרים רבים של נשים אקראיות ביום הטרגדיה. מה שאפשר לראות שהוא רשלן. הוא התעסק. הוא אחראי למותו של בנו מאז שהסיח את דעתו בסקסינג.

אבל להיות רשלני כמו גם מוסחים לא מרמז שהוא רצה ש- COOPER ימות. אין מה להציע שהוא לא אהב את בנו. אין שום הוכחות שהוא רצה להרוג אותו.

– מהאזנה למידה רבה של פודקאסטים של עבירה פלילית אמיתית כמו גם הצגת מופעים על אנשים שהופצו … נראה כי בדיוק ניצול כיצד מישהו מגיב לאסון אינו שיטה נהדרת לאמוד אם הם עשו זאת. השימוש בתגובה של מישהו לחדשות איומות כהוכחה שהם עשו זאת או שלא אכפת להם זה סובייקטיבי. יש אנשים שנכנסים להלם וגם לא מגיבים, חלקם מאבדים אותו מייד כמו גם בוכים כמו גם יש טונות של תגובות אחרות. מי אתה לציין מהי תגובה ‘רגילה’ לאירוע כל כך נורא לשינוי חיים?

קיבלתי חדשות עניות באמת כמה פעמים בחיי. התגובה שלי הייתה שונה בכל סיטואציה. השיטה ג’רזי כדורגל שהאנשים שמספקים לי את החדשות המסכנות פעלו הייתה שונה גם עבור כל אדם. השימוש בתגובתו של אדם לחדשות איומות כאינדיקטור לאופן בו הוא מעבד את זה כמו גם בדיוק איך הוא באמת מרגיש שהוא לא הוגן.

-אני מאמין שפיסת הראיות המהותית ביותר במשפט כולו הייתה הצהרת ליננה האריס, אשתו לשעבר. היא איבדה הכל. אני אפילו לא יכול לדמיין בדיוק עד כמה זה היה קורע לב שזה היה מאבד את הילד שלה, לעצור את האברהרבה דברים מוצלים באמת.

אז אין לה סיבה למצוא להגנתו. כשהעידה במשפט עברו שנתיים מכיוון שקופר הלך לעולמו. היא התגרשה מג’יי האריס, עברה גם כן היה חבר. אני פשוט מאמינה כאמא שהיא הייתה רוצה צדק עבור קופר אם היא מאמינה שג’ריס עשה זאת בכוונה. עם זאת לא, היא באמת מאמינה שזה היה תקלה כמו גם שג’יי האריס אהב את בנו. אני מרגישה שהיא צריכה להיות הרבה יותר משקל להצהרתה מאשר לכל אחד אחר ששמע חבר השופטים.

אני מרגיש שכשמישהו נהרג אמו של הקורבן צריכה להיות מסוגלת להצהיר אם האדם שנאשם עשה זאת או לא כמו גם מה שעונשו צריך להיות. אוקיי, זה מקומם, אולם סביר להניח שאספק לה מחשבות קצת יותר שיקול?

– אני מאמין שג’יי האריס היה מוצל כמו גם צריך להיות אחראי לכל סוג של פעילויות העברת הודעות שלא כדין שהוא עשה. אבל, אני מרגיש שזו הייתה תאונה.

על פי No Heatstoke.org – 39 צעירים מתו מהשארתם ברכבים חמים בשנת 2016. בדיוק השנה זה התרחש כמעט 40 פעמים. זה נורא כמו גם כל כך עצוב. אני מפוחד שזה עלול לעלות עליי או מישהו שאני אוהב. זה מתרחש מספר פעמים בחודש במדינה זו – בתאונה. אז קשה לציין ללא שאלה הגיונית אם האיש הזה עשה זאת בתפקוד אלא אם כן היו לך עדות ישירה לכך שהוא קובע או לחבר שהוא רוצה לפגוע בילדו.

אוף. כל העניין הזה מבאס כמו שאני די מצער אפילו לדבר על זה מכיוון שהוא כל כך נורא. אבל, נכנסתי לזה כששמעתי את האמת הזו בדיוק על כמה זה קורה. אני עושה טעויות. יש לי בייגלה שרפה לפריך מאז שהוסחתתי אחרי 90 שניות. השארתי כוס בחלק העליון של המכונית שלי. אני פשוט מאמין שזה עשוי לעלות על כל אחד כמו שהוא כל כך שופע כמו גם מצער, כמו גם אני מקווה שזה לעולם לא יקרה שוב.

לא ישבתי עם כל המשפט אז אני לא מבין את כל הראיות. אני לא יכול באמת לציין שיטה כזו או אחרת, אולם בהתבסס על הפודקאסט אלה היו סרטי הראש שלי בנושא. הסוף.

קשורים: נושא הצעירים שמתים בדרך זו עלה בשיחה זמן מה אחורה. מישהו הציע להכניס את אחת הנעליים שלך (או הטלפון שלך) למושב האחורי כשאתה רצועה לתינוק שלך. אתה לא מתכוון לעזוב את הרכב בלי הנעל שלך! רעיון נהדר, עם זאת אני בטוח שיש יותר.

מושבי רכב צריכים לשלוח לך הודעה אם יש משקל (תינוק) במושב כמו גם הטלפון שלך נמצא הרבה יותר מ -10 מטרים משם – או משהו כזה. קדימה טנק כריש!

שאלה: למה האזנת בזמן שאתה עובד או ריצה? כל סוג של הצעות?

מחשבות על הפודקאסט של התמוטטות זו?

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *