המחקר מגלה לגבי תרגילי ירידה במשקל / רמות הידרציה אצל ספורטאי MMA

והוסיף למחקרי בטיחות ספורט בספורט בארכיון זה ומאמרי רפורמה בחיתוך משקל, פורסם לאחרונה מחקר בכתב העת הבינלאומי לתזונה ספורטיבית ומטבוליזם של אימון במציאת כל ה- MMA משתתפי הספורטאים התייבשו כאשר הם שוקלים לתחרות עם גודל הירידה המהירה במשקל וטכניקות “הדומות לאלה שהביאו בעבר להרוגים”.

במחקר, שכותרתו ירידה במשקל מהיר קיצוני ומשקל מהיר שנצפו אצל ספורטאי אומנויות לחימה מעורבות בבריטניה, מתכוננים לתחרות, מדדו המחברים צריכת תזונה, מצב הידרציה בשתן ומסת גוף של כמה ספורטאי MMA בשבוע שלפני התחרות. למרות גודל המדגם הקטן, המחברים צפו בממצאים מטרידים כי “” בשקילה הרשמית של 57% מהספורטאים התייבשו … ו -43% הנותרים התייבשו ברצינות “”

הכותבים קוראים “לשינויי כלל שהופכים את RWL לבלתי מעשי, יש ליישם בתוקף מיידי כדי להבטיח את בריאותם, הבטיחות ג’רזי מונפלייה והבריאות של המתחרים.” בהתחשב ברשימת הפגיעה/ההרכיבות המהירה של הרזיה המהירה ב- MMA זוהי קריאה מעשית לפעולה.

להלן התקציר המלא של המחקר:

יש חוסר במחקר המתעד את נוהלי ייצור המשקל של מתחרים מעורבים-לחותיים (MMA). מטרת החקירה הייתה לכמת את גודל הגודל ולזהות את שיטות הירידה המהירה במשקל (RWL) ורכישת משקל מהיר (RWG) אצל ספורטאי MMA מתכוננים לתחרות. שבעה ספורטאים (ממוצע ± SD, גיל 24.6 ± 3.5 שנים, מסת גוף 69.9 ± 5.7 ק”ג, ניסיון תחרותי 3.1 ± 2.2 שנים) לקחו חלק בעיצוב מדדים חוזרים ונשנים. צעדים של צריכת תזונה, מצב הידרציה בשתן ומסת גוף נרשמו בשבוע שקדמו לתחרות. מסת הגוף פחתה במידה ניכרת (p <0.0005) מקו הבסיס ב- 5.6 ± 1.4 ק"ג (8 ± 1.8%). במהלך תקופת ה- RWG (32 ± 1 שעות) מסת הגוף הועברה במידה ניכרת (p <0.001) ב- 7.4 ± 2.8 ק"ג (11.7 ± 4.7%), ועולה על RWL. לרמוז על צריכת האנרגיה והפחמימות היו 3176 ± 482 קק"ל · יום -1 ו- 471 ± 124 גרם · יום -1, בהתאמה. בשקילה הרשמית של 57% מהספורטאים התייבשו (1033 ± 19 mosmol · kg -1) ו -43% הנותרים התייבשו ברצינות (1267 ± 47 ג’רזי מונקו Mosmol · kg-1). ספורטאים דיווחו על שימוש באסטרטגיות RWL מבוססות התייבשות, כולל סאונה (43%) ואימונים בחליפות פלסטיק (43%). התוצאות הדגימו את RWG גדול יותר מ- RWL, זהו ממצא חדשני ועשוי להיות ניתן לייחס למשך 32 השעות מהשקילה ועד התחרות. ג’רזי סרזו אוסקה הגודל הנצפה של RWL וטכניקות המשמשות דומות לאלה שהביאו בעבר להרוגים. יש ליישם שינויים בהנחיות אשר הופכים את ה- RWL לבלתי מעשי עם השפעה מיידית כדי להבטיח את בריאותם, הבטיחות והבריאות של המתחרים.

שתף זאת:
טוויטר
פייסבוק

ככה:
כמו לטעון …

קָשׁוּר

מחקר – לוחמי MMA נותרו פגומים 24 שעות לאחר קיצוץ משקל קיצוני מהיר ב -21, 2018 ב”מחקרי בטיחות ”
המחקר מגלה קיצוץ משקל קיצוני מהיר גורם ל”נזק מוגבר לשרירים “ב- MMA Fightersapril 2, 2015 ב”מחקר בטיחות”
כתב העת הבריטי לרפואת ספורט – הוסף דרישת הידרציה ל- MMAOCTOBER 16, 2015 ב”לימודי בטיחות “

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *