בית המשפט מעצר את המקרה של נגן NFL לאחר שמצא את מועצת הפרישה שעבר התעללות בשיקול דעת, בין היתר בכך שהוא תלוי בדעתו של הרופא שהוא שמר

שופט שופט ממחוז הצפון בקליפורניה העביר ניצחון לשחקן NFL לשעבר, שאותה אתגר את החלטת מועצת הפרישה של תוכנית הפרישה של ברט בל/פיט רוזל NFL (תוכנית), שהכחישה אותו הטבות ירידת ערך מוחלטות וקבועות (T&P) על ג’רזי אינטר מילאנו פי התוכנית וחוק הבטיחות והביטחון של הכנסות הפנסיה של העובדים משנת 1974.

בפסק הדין ג’רזי קאשימה אנטלרס של התובע, צ’רלס דימרי, בית המשפט מצא כי הנתבעים ניצלו לרעה את שיקול דעתם בהכחשת תביעתו ליקויו והארכו את התיק בהליכים רבים יותר.

דימרי גויס על ידי הפלקונים באטלנטה בשנת 1988. לאורך כל המקצוע שלו בן 12 השנים עם ה- NFL הוא ספג מספר פגיעות כולל זעזוע מוח ג’רזי פלומיננסה ופגיעות ראש וצוואר אחרות. בשנת 2000 הוא פרש ממטעני סן דייגו וזמן קצר לאחר מכן עבר מיזוג צוואר הרחם הקדמי ב- C5-C6. ניתוחי צוואר אחרים עקבו אחריו.

בשנת 2014, מר דימרי הגיש בקשה להטבות ליקוי T&P במסגרת התוכנית. התוכנית קובעת כי אדם מתאים להטבות T&P אם הוא “מונע באופן משמעותי או לא מסוגל לעסוק באופן מהותי בכיבוש או תעסוקה בגין תגמול או רווח.”

דימרי טען שהוא נכה על בסיס (1) מחלת דיסק ניוונית בעמוד השדרה, היצרות, אוסטאופיטים ב- C3-4, C4-5, כושל פעמיים כישוף ב- C5-6, C6-7; (2) מחלת דיסק עמוד השדרה המותני ב- T12-L1, L1-2, L5-S1; (3) פוקאלי פקטור גלומרולוסקלויס; (4) מחלת קרוהן; ו (5) ברכיים: נקע דו צדדי ודמעת MCL של הברך השמאלית.

בפברואר 2015, ועדת התביעות הראשונית של ליקויי התוכנית דחתה את בקשתו של דימרי ממצא כי …

(להלן הוצא, בחלקו, מתראת התדיינות ספורטיבית)

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
אימייל

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *