היועץ הכללי לשעבר של BUCS בשם ראש פעולות השחקנים לליגת הכדורגל המומחים המתהווים

(הערה של העורך: העמידה בהופעה בכתובת התדיינות משפטית בספורט, תקופת החקיקה המובילה במדינה, הכוללת המון סיכומי מצב מתאימים וכן מאמרים מקצועיים . לגלות עוד, ראה www.sportslitigationeret.com)

הברית של הכדורגל האמריקני (AAF) הגדירה את דייוויד כהן כראש פעולות השחקנים לליגה. בתפקיד זה הוא יעבוד בזהירות עם טרוי פולמלו, ראש הברית של קשרי שחקנים, “להבטיח חוויה מהשורה הראשונה שתכין שחקנים להצלחה כמו גם מחוץ למגרש הכדורגל.”

“שמנו את הערך המרבית על השקעה בשחקנים ג’רזי נבחרת קנדה בכדורגל כמו גם מוקדשים ליישום תוכניות שישפיעו לטובה על רווחתם הפיזית, הנפשית, הכספית ג’רזי לידס יונייטד והרוחנית שלהם”, הצהיר פולמלו. “אני … מסתכל קדימה לראות מה אנחנו יכולים להשיג יחד.”

כהן הוא עורך דין מורשה בקליפורניה, כמו גם מאמן אתלטי מורשה של איגוד מדריכי כושר אתלטי. הוא הקים את חברת Major League Service LLC בפברואר 2018, והספק שירותי ייעוץ כמו גם שירותי אימון מנהלים לעסקים כמו גם לאנשים, הן ברחבי וגם מחוץ לתעשיית הספורט. לפני שהציג עסקים גדולים בליגה, כהן שימש חמש שנים כיועץ הכללי של המפוצצים של טמפה ביי.

לפני שהצטרף לבוקאנרים, בילה דייוויד תשע שנים בפיקוח על המחלקה המשפטית על LP בייסבול של Angels כמו גם ב- AM830 KLAA, כמו גם תשע שנים כמדריך כושר אתלטי בבולטימור אוריולס, בוסטון רד סוקס, כמו גם ארגוני אקספוזים של מונטריאול. כהן סיים תואר ראשון בפיזיולוגיה של פעילות גופנית כמו גם אימונים אתלטים וכן תואר שני בבריאות השכונה ובקידום הבריאות מאוניברסיטת מערב וירג’יניה במורגנטאון, מערב וירג’יניה, כמו גם את JD ממוסד החקיקה המערבי בקליפורניה בסן דייגו, קליפורניה.

“אני מקווה לנצל את החוויות שלי כמאמן אתלטי, יועץ כללי, כמו גם במנהל הספורט ברמת C כדי לייצר תוכניות המסייעות לברית להשיג את מטרתה כמו גם להישאר נאמנה לחזון שלה”, הצהיר כהן. “במהלך החודשים הקרובים, אנו נוציא מאמצים פורצי דרך שידגימו את המחויבות שלנו לשחקני הברית, ונדלק את צמיחתם בשיטות המאריכות הרבה מעבר לתחום המשחק.”

שחקני הברית יחתמו על חוזה לשלוש שנים עם הכנסות בסיס מינימליות של 250,000 $ לאורך אותו טווח. הברית “תספק לשחקנים מחויבות לאבטחה כמו גם מכשירים חדישים בנוסף למערכת פרק מפורטת, תכנון עיסוק לאחר הכדורגל, ייעוץ כספי, תמיכה במלגות לחינוך לאחר הלימודים כמו גם יותר.”

הברית של הכדורגל האמריקני הוקמה על ידי טלוויזיה כמו גם מפיק הקולנוע צ’רלי אברסול כמו גם הוצאות היכל הפאמר פוליאן, הברית תתפקד שמונה קבוצות עם סגל 50 שחקנים שמשחקים שגרת עונה שגרתית של 10 שבועות באביב החל מה- 9 בפברואר 9 בפברואר , 2019 ב- CBS, נענו על ידי שני סבבי פלייאוף וכן הגיעו ג’רזי ריאל סוסיאדד לשיאם עם משחק האליפות בסוף השבוע של 26-28 באפריל 2019.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
אימייל

Categories:

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *