משרד עורכי דין של פגיעות אישיות חותם על הסכם עם לה קינגס ואונטריו שלטון להיות משרד עורכי הדין הרשמי של נזקי גוף של שני הצוותים

Movagar & Yamin Prain Practy Party ג’רזי נבחרת פולין בכדורגל (עורכי דין לפגיעות אישיות ב- M&Y) התקשרו בשותפות שיווקית חדשה עם AEG עם AEG , אחת מחברות הספורט והבידור המובילות בעולם, להפוך למשרד עורכי הדין הרשמי של נזקי גוף של LA Kings (NHL) והן בזכיינות הספורט של LA Kings (NHL) וגם באונטריו (AHL).

ההסכם הרב -שנתי, ג’רזי וולברהמפטון וונדררס המתווך על ידי שותפויות גלובליות של AEG, מספק לעורכי דין לפגיעות אישיות של M&Y מודעות מוגברת של המותג ומעמיק את קשריו לקהילת הספורט התוססת בלוס אנג’לס. בנוסף, העסקה מסמנת את השותפות הראשונה של משרד עורכי הדין עם ארגון ספורט מקצועי ו”דגיש את המחויבות ארוכת השנים של החברה לאנשים שהיא משרתת בדרום קליפורניה. ”

“אנו שמחים מאוד לקבל את עורכי הדין של Movagar & Yamin לפגיעות אישיות למשפחת הספורט שלנו,” אמר נשיא LA Kings והיכל ההוקי של הפאמר לוק רוביטייל. “La Kings מייצגים את קהילת לוס אנג’לס, ואנחנו גאים להפליא לעבוד עם משרד עורכי דין מוביל מבוסס LA, המחויב באותה מידה לשרת ולעזור לתושבי דרום קליפורניה כמונו. אני מאמין שביחד יצרנו שותפות ראשונה מהסוג שתאפשר לאוהדים שלנו להיות המיטיבים האמיתיים של מערכת היחסים החדשה הדינאמית הזו. ”

כשותף רשמי של שלטון לה קינגס ומלכות אונטריו, לעורכי דין של M&Y נזקי גוף יהיו נוכחות משופרת של המותג הן במקומות הצוות והן בערוצי המדיה המקוונים. באופן ספציפי עבור המלכים, משרד עורכי הדין יקבל שילוט בהתאמה אישית במשחקים, כולל לוחות דישר הנראים לטלוויזיה במהלך משחקי הבית הסדירים של הקבוצה בסטייפלס סנטר, כמו גם פרסום LED ושילוט וירטואלי הן על הקרח והן מאחורי הקרח. מטרה. זאת בנוסף לאלמנטים שהם יקבלו כשותף של שלטון אונטריו, הכוללים קידום באצטדיון באמצעות שילוט דיגיטלי ואלמנטים שיווקיים במשחק במהלך כל משחקי הבית הרגילים של הקבוצה בטויוטה ארנה. כחלק מההסכם, משרד עורכי הדין של לה קינגס, אונטריו שלטון ומשרד עורכי ג’רזי בנפיקה ליסבון הדין לפגיעות אישיות, ישתפו פעולה גם במגוון תוכן קידום מכירות בין פלטפורמות המדיה החברתית והדיגיטלית כאחד.

שתף זאת:
פייסבוק
טוויטר
אימייל

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *