צוותי צוותים כמו גם מתאחדים כאן מבקשים לארגן את לוחמי UFC

העומדים בהצהרה האחרונה כי לוחמי UFC הבטיחו “גיבוי” מהצוותים, עוד יותר פרטים נוגעים לאור.

היום התאחד כאן הוציא את העמידה בהודעה לעיתונות –

LAS VEGAS, NV – כיום, שניים מהאיגודים הגדולים ביותר ב”הבירת הקרב “של העולם הציגו מאמץ לארגן לוחמי MMA באליפויות המאבק העליונות (UFC), המקדם הגדול ביותר של אירועי MMA מומחים.

“נדהמנו לגלות בדיוק עד כמה מטפלים בלוחמים מומחים אלה ב- UFC. אנו רוצים לסייע להם לשפר את התנאים לעצמם כמו גם להעלות ג’רזי פלמנגו את הדרישות לספורט “, הצהיר כריס גריסוולד, מזכיר גזבר של Teamsters אזורי 986, אחד המקומיים הגדולים ביותר במדינה עם 17,000 חברים בדרום קליפורניה כמו גם נבדה.

“לוחמי UFC יכולים לקבוע תוכנית חדשה לספורט שלהם, כמו גם לשפר הרבה יותר על ידי עבודה עם רגולטורים, נותני חסות, משקיעים, כמו גם בעלי עניין אחרים”, הוסיף גריסוולד. “כפי שעשו המאמצים שלנו עבור עובדים בענפים אחרים, לוחמים יונייטד לשינוי יכולים לעשות את ההבדל המשמעותי.

“כל העובדים ראויים להתייחס אליהם בכבוד כמו גם בכבוד”, הצהירה Geoconda Arguello-Kline, מזכירת גזבר של Unite Here’s Culinary Fovers orginal 226, האיגוד הגדול ביותר בלאס וגאס עם 55,000 חברים. “עובדי בית, עובדים באזור המטבח, כמו ג’רזי אתלטיקו מיניירו גם עשרות אינספור עובדים אחרים בלאס וגאס קמו יחד כדי להילחם על סיכוי להציע למשפחותיהם. אין שום סיבה שלוחמי UFC לא יכולים לעשות את אותו הדבר. ”

“האיגודים שלנו יכולים להביא הרבה יותר כלים כמו גם משאבים לטבלה, כולל הקשרים שלנו עם איגודים של ספורטאים מומחים אחרים”, הוסיף ארגולו-קלין. “אומנויות לחימה מעורבות ממלאות תפקיד עצום בהצלחת ענף התיירות בלאס וגאס, כמו גם לוחמי UFC ראויים לשתף גם בהצלחה ההיא.”

ניתן לגלות מידע נוסף באתר היוזמה, סדר היום של לוחמים: www.fightersagenda.org.

שתף זאת:
טוויטר
פייסבוק

ככה:
כמו לטעון ג’רזי ווסטהאם יונייטד

קָשׁוּר

המאבק המשמעותי ביותר בהיסטוריה של UFC – לא מוצע בתשלום לכל ViewAugust 10, 2015 עם תגובה 1
איגוד הלוחמים MMA זוכה לגיבוי מ- Teamsters Unionjuly 30, 2015 ב”חוק עלי ”
סיכום כמו גם ניתוח של הספירה נגד UFC על Lawsuitdececep

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *